مبل شنی

مبل شنی الیاف و ابر استوانه ای 110*80

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,370,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با دوام ترین مبل شنی الیاف و ابر استوانه ای 110*80 با بدنه طبی و راحتی دارای قابلیت شکل پذیری بالا با طول عمر زیاد مناسب رده سنی بزرگسال برای استفاده در مکان های مختلف با بدنه ضد حساسیت از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و ابر استوانه ای 110*80 از سری محصولات استاندارد و ایمن می باشد که با رویه طبی و راحتی توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و در این صورت مناسب رده سنی مختلف باشد. این محصول دارای مزیت های زیاد می باشد که بر این اساس افراد می توانند محصول را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. مبل شنی مد نظر بهترین و استاندارد ترین حالت ممکن را دارد و می توان بدون محدودیت از آن در طول عمر بالا استفاده کرد. چرا که بدنه ای با ضخامت زیاد را شامل می شود که بدون ایجاد حساسیت می توان آن را در مکان های مختلف مورد استفاده و بهره برداری قرار داد. با این وجود است که استاندارد های لازم را دارد و می توان آن را بر روی سطوح مختلف استفاده کرد. این محصول از دو بخش تشکیل شده است که در کنار هم ساختاری ساده اما کاربردی را رقم می زند. بدنه اصلی که از جنس پارچه جاسمین می باشد در کنار محتویات داخلی بدنه که الیاف و ابر بوده است می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و محصولی بی عیب و نقص با سازگاری های زیاد را شامل شود. در این صورت کسانی که به دنبال انتخاب و خرید این محصول بی نظیر می باشند می توانند مبل شنی را با تمامی مزیت های ممکن و با داشتن ساختاری استاندارد و ایمن مورد خریداری قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند و در طول عمر بالا بدون ایجاد حساسیت و با وجود قابلیت شستشو در بدنه نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. کسانی که تمایل به داشتن مبل شنی الیاف و ابر استوانه ای 110*80 دارند همواره می توانند انتخاب و خرید خود را از نمایندگی سنتر اینتکس انجام دهند.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...