مبل شنی

مبل شنی اصل سوسیسی 160 در 90

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,550,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی اصل سوسیسی 160 در 90 با بدنه ای بزرگ و جادار دارای بدنه ای منعطف و نرم و قابلیت شکل پذیری زیاد با رنگبندی متنوع و قابلیت انتخاب رنگ دلخواه دارای بدنه ضد حساسیت و نرم از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی اصل سوسیسی 160 در 90 با محتویات داخلی از نوع شن های یونولیتی توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو بهترین محصولات طبی و راحتی باشد که امروزه به آن در مواقع مطالعه و تماشای فیلم نیاز می باشد. محصول مورد نظر دارای رنگبندی دلخواه نیز بوده است که در زمان خرید داخل کاتالوگ نشان داده می شود و می توان آن را با سلیقه خود انتخاب و خریداری کرد و در نهایت توانست محصول را در دکوراسیون داخلی مکان مورد نظر استفاده کرد. این وسیله کاربردی طبی و استاندارد می باشد و با داشتن قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن و قابل شستشو بودن با شکل پذیری بالا و داشتن نرمی زیاد در اختیار علاقه مندان است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. در این صورت محصولی پر فروش و منحصر به فرد می باشد که افراد می توانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کنند و محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایند. از آن جایی که مبل شنی مد نظر دارای مزیت های زیاد می باشد و با قیمت مناسب نیز به فروش می رسد افراد می توانند آن را به جای وسایل راحتی و طبی دیگر خریداری کنند که شامل مبل های گران قیمت و کاناپه های راحتی می شود. در این صورت در اتاق نشیمن و اتاق خواب قابل بهره برداری خواهد بود و سطحی بزرگ و گسترده مطابق با نیاز افراد را ایجاد می کند. به دلیل دسترسی آسان به خرید مبل شنی اصل سوسیسی 160 در 90 هم روش حضوری و هم روش غیر حضوری برای آن ایجاد شده است که افراد با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس به صورت حضوری و یا از طریق سایت فروشگاه می توانند خرید محصول را نهایی کرده و از آن بهره مند شوند.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...