مبل شنی

مبل شنی استوانه ای 80*100 یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی استوانه ای 80*100 یونولیت با بدنه منعطف و نرم دارای ساختاری استاندارد و ایمن مناسب رده سنی مختلف دارای قطر 100 و ارتفاع 80 با بدنه ای سازگار جهت استفاده در مکان های مختلف از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی استوانه ای 80*100 یونولیت برای تمامی رده های سنی ساخته شده است و ساختاری استاندارد و ایمن دارد به طوری که افراد می توانند با خیالی آسوده از داشتن آن لذت ببرند و در طی سال های زیاد آن را مورد استفاده قرار دهند. مبل شنی بدنه ای به شکل استوانه ای دارد که جنس آن پارچه جاسمین است که نوعی مخمل به شمار می آید و می توان بدون محدودیت آن را برای استفاده در موقعیت های مختلف در نظر داشت و از داشتن آن لذت برد. مبل شنی مد نظر دارای محتویات داخلی از نوع شن های یونولیتی می باشد که همواره قابلیت انعطاف را برای محصول رقم می زنند و می تواند داری طول عمر بالا در برابر استفاده نادرست و طولانی مدت داشته باشد. اما با وجود این مزیت ها گاهی بدنه دچار آسیب می شود و همچنین محتویات داخلی نیز به خطر می افتد که در این صورت می توان هر دوی آن ها را با مواد تازه و نو تعویض نمود و از داشتن آن لذت برد. بدنه محصول قابلیت تعویض دارد و می توان مجدد آن را با رنگی دلخواه انتخاب و خریداری کرد. همچنین محتویات داخلی نیز که در گذر زمان انعطاف خود را از دست می دهند به این صورت با مواد نو تعویض می شوند و مجدد بدنه دارای انعطاف و راحتی زیاد می شود. مواد داخلی محصول به صورت بسته بندی در فروشگاه های معتبر موجود می باشد که افراد می توانند انتخاب و خرید این محصول را انجام دهند و نسبت به استفاده و بهره برداری از این محصول در طول عمر بالا اقدام نمایند. به جهت خرید آسان مبل شنی استوانه ای 80*100 یونولیت می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را در طول عمر بالا استفاده نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...