مبل شنی

مبل شنی استوانه ای 80*100 الیاف و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,540,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی استوانه ای 80*100 الیاف و یونولیت دارای سازگاری زیاد و انعطاف بالا با طول عمر بالا دارای رنگبندی متنوع و جذاب با رویه ضد حساسیت و نرم برای تمامی رده های سنی با قابلیت شستشو از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی استوانه ای 80*100 الیاف و یونولیت به عنوان برترین نمونه از مبل های شنی معرفی می شود که در زمینه های مختلف دارای تنوع بوده است و به طور کلی بدنه ای با ساختار ساده دارد. این سادگی سبب ایجاد کاربرد زیاد شده است که توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کرده و محصولی بی نقص و حرفه ای را ارائه داشته است. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و جزو پر فروش ترین مبل شنی در این دسته بندی واقع شده است. از آن جایی که بدنه از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی بدنه اصلی و دیگری محتویات داخلی محصول می باشد همواره می توان آن را با قابلیت های مختلف در نظر گرفت و مجذوب آن شد و توانست برای استفاده دائمی به جای مبل های راحتی گران قیمت آن را خریداری کرد. چرا که محصول از قیمت مناسب برخوردار می باشد و افراد می توانند با رضایت این موضوع محصول را با تعداد مختلف سفارش دهند و در نهایت بتوانند بهترین اوقات را داشته باشند. مبل شنی محصولی سازگار برای استراحت در طی روز است که با رویه ضد حساسیت و نرم می تواند برای استفاده طولانی مدت در نظر گرفته شود و در نهایت بتوان آن را به درستی استفاده کرد. از آن جایی که محصول ارزان قیمت و مناسب می باشد می توان با پرداخت هزینه کم محصول را برای استفاده در منزل و اتاق خواب و یا محل کار و حتی تجهیز کردن باغ و ویلا خریداری کرد و بهترین سطح نشیمن را برای افراد رقم زد که در مقابل آن می توان از میز نیز استفاده نمود. خرید مبل شنی استوانه ای 80*100 الیاف و یونولیت با قیمت مناسب و تمامی مزیت های گفته شده از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...