مبل شنی

مبل شنی استوانه ای 180*80 یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,990,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی استوانه ای 180*80 یونولیت با رنگبندی متنوع دارای ساختاری استاندارد و ایمن مناسب برای تمامی رده های سنی با بدنه ای بزرگ و جادار مناسب استفاده در مکان های مختلف و بر روی سطوح گوناگون از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی استوانه ای 180*80 یونولیت برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی می باشد که به دلیل داشتن قابلیت های متعدد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و به عنوان سطحی طبی و راحتی در اختیار علاقه مندان باشد و برای آن ها ایجاد راحتی و آرامش می کند. مبل شنی دارای رنگبندی در بدنه نیز می باشد که قبل از ثبت سفارش می توان نسبت به انتخاب هر یک از آن ها اقدام کرد و گزینه ای دلخواه را انتخاب و خریداری نمود. با این وجود است که موارد دلخواه خریداری می شود و می توان در دکوراسیون داخلی خانه و بخش های مختلف آن از انواع مبل شنی استفاده کرد. با این وجود است که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو طبی ترین سطوح برای نشستن و یا درازکش باشد. سطحی که به وسیله مبل شنی مد نظر به دست می آید عاری از مشکل بوده است و بدنه ای مقاوم و ضخیم را شامل می شود که بدون درز و شکاف بتوان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد. این محصول بی نظیر از آن جایی که بدنه منعطف دارد دارای قابلیت شکل پذیری زیاد می باشد که در این صورت با قرار گیری افراد فرم بدن آن ها را به خود می گیرد و می تواند با بلند شدن آن ها مجدد به حالت اولیه خود برگردد. با این وجود است که رضایت مخاطب جلب می شود و می توان آن را برای مطالعه و تماشای فیلم و کارهای دیگر و استراحت در طی روز مورد بهره برداری قرار داد. محتویات داخلی محصول که از نوع یونولیت خرد شده بوده است نیز در انعطاف آن نقش مهمی دارد و می توان از آن لذت برد. مبل شنی استوانه ای 180*80 یونولیت را از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

طول 180 سانتی متر
عرض 180 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...