مبل شنی

مبل شنی استوانه ای 180*80 الیاف و ابر

از {{model.count}}
تعداد
نوع
7,050,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی استوانه ای 180*80 الیاف و ابر برای استفاده در طول عمر بالا با ساختاری استاندارد و ایمن دارای بدنه منعطف با قابلیت شکل پذیری بالا مناسب رده سنی بزرگسال دارای بدنه بزرگ و جادار و ضد حساسیت از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی استوانه ای 180*80 الیاف و ابر به عنوان بهترین سطح نشیمن با قابلیت های مختلف معرفی شده است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و بهترین موقعیت را ایجاد نمود. در این صورت قابلیت استفاده بر روی سطوح مختلف را نیز دارد تا با خیالی آسوده در دکوراسیون داخلی محیط های متنوع استفاده کرد و بهترین نشیمن را دریافت نمود تا در نهایت نیز بتوان آرامش و راحتی را کسب کرد. از آن جایی که تمامی خصوصیات منحصر به فرد شامل این مبل شنی شده است طرفداران زیادی دارد و با فروش بالا توانسته رضایت مخاطب را جلب کند. بدنه محصول نرم و منعطف می باشد به طوری که دارای قابلیت شکل پذیری بالا بوده است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. مبل شنی استوانه ای شکل و بزرگ بوده است تا افراد بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند و از سطحی منعطف با رویه ضد حساسیت برخوردار باشند. چرا که رویه بدنه از بهترین متریال تشکیل شده است که بدون هر گونه حساسیت برای تمامی سنین استفاده می شود و مشکلی را در پی ندارد. وجود رنگبندی متنوع در مبل شنی نیز سبب شده است که علاقه مندان نمونه ای از جذاب ترین رنگ بدنه را برای خود انتخاب کنند و نسبت به خرید آن اقدام نمایند و در نتیجه از آن لذت ببرند. کسانی که تمایل به تعویض بدنه نیز دارند این امکان وجود دارد و می توان در صورت نیاز بدنه را تعویض کرد همچنین محتویات داخلی نیز قابل تعویض بوده است تا در صورت کم شدن انعطاف نسبت به آن اقدام کرد. انتخاب و خرید مبل شنی استوانه ای 180*80 الیاف و ابر با قیمت مناسب از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس اتفاق می افتد.

طول 180 سانتی متر
عرض 180 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...