مبل شنی

مبل شنی استوانه ای 120*80 یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,510,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی استوانه ای 120*80 یونولیت دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا با ساختاری استاندارد و ایمن برای تمامی رده های سنی دارای رویه نرم و منعطف با بدنه ضد حساسیت و داشتن قابلیت شستشو از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی استوانه ای 120*80 یونولیت یکی از  بهترین محصولات راحتی و طبی می باشد که ساختاری ساده دارد و می تواند به راحتی توجه عده زیادی را افراد را به خود جلب کند. مبل شنی با بهترین متریال تشکیل شده است که توانسته راحتی زیادی را به افراد ببخشد و در این صورت برای آن ها کاربردی آسان داشته باشد. در این صورت با قیمت مناسب ارائه می شود و خرید آن به صرفه خواهد بود. مبل شنی را می توان با داشتن بدنه ای استاندارد و مقاوم برای افراد سنگین وزن نیز مورد استفاده قرار داد و در نهایت توانست بر روی آن به راحتی حضور داشت و در طی طول عمر بالا بهترین موقعیت را کسب کرد. اما این محصول در طول زمان و استفاده مداوم انعطاف خود را از دست می دهد و یا این انعطاف کاهش پیدا می کند. در این صورت می توان با شارژ بدنه مجدد محصول را مهیا کرد و برای افراد سطحی بی عیب و نقص را ایجاد نمود. شارژ بدنه با تعویض محتویات داخلی انجام می شود که یونولیت های خرد شده می باشد و به صورت دسته بندی در فروشگاه های معتبر موجود می باشد. به این ترتیب می توان بدنه را به سرعت مهیا کرد و مجدد برای استفاده در طی سال های زیاد اماده نمود. مبل شنی بدنه ای با ساختار استوانه ای شکل دارد که در این صورت می تواند موجب آرامش و راحتی شود و بدن را در موقعیت استاندارد و ایمن قرار دهد تا در طی مدت زمان طولانی بتوان بهترین اوقات را کسب کرد و از داشتن آن لذت برد. این مبل شنی استوانه ای 120*80 یونولیت قیمت مناسب دارد و با داشتن کاربرد زیاد و ایجاد سطحی بی عیب و نقص برای علاقه مندان می توان آن را از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کرد.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...