مبل شنی

مبل شنی استوانه ای 110*80 یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی استوانه ای 110*80 یونولیت با بدنه نرم و راحتی مناسب جهت استفاده رده سنی بزرگسال برای خواب و یا نشستن در طول روز بدون ایجاد حساسیت با قابلیت شستشوی بدنه و سازگاری زیاد از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی استوانه ای 110*80 یونولیت استاندارد ترین ساختار برای استراحت و آرامش افراد را ایجاد کرده است که علاقه مندان می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به داشتن آن اقدام کنند و لحظات خوبی را کسب نمایند. محصولی که از آن تحت عنوان مبل شنی یاد می شود تشکیل شده از بدنه ای ساده که تنها یک رویه می باشد و از محتویاتی مانند یونولیت های خرد شده پر شده است. این یونولیت های خرد شده در واقع می تواند انعطاف زیادی را به محصول ببخشد تا در نهایت بتوان بر روی آن حالت آرامش بخشی را تجربه کرد و توانست به این لذت دست پیدا کرد. با این وجود است که محصول مورد نظر را می توان با قیمت مناسب و کیفیت بالا و طول عمر زیاد به دست آورد و در طی سال های زیاد نیز آن را مورد استفاده و بهره برداری قرار داد و در نتیجه سطحی بی عیب و نقص را در دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد. به منظور انتخاب و خرید این محصول به شکل دلخواه تنها می توان رنگ آن را با سلیقه خود انتخاب کرد تا تولیدی مبل شنی محصول را با رنگ مورد علاقه شما ارائه دهد و در نهایت بتوان با دکوراسیون داخلی محیط های مختلف آن را هماهنگ نمود. با این وجود است که به عنوان بهترین نمونه از محصولات طبی و راحتی شناخته می شود و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و در نهایت توانست سال های زیاد آن را در مکان مورد نظر قرار داد. علاقه مندانی که تمایل به داشتن این محصول دارند همواره می توانند در زمان مطالعه و تماشای فیلم آن را مورد استفاده قرار دهند. مبل شنی استوانه ای 110*80 یونولیت با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه سنتر اینتکس خریداری می شود.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...