مبل شنی

مبل شنی استوانه ای با پارچه مازراتی 80*160

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,570,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل شنی استوانه ای با پارچه مازراتی 80*160 یکی دیگر ازمحصولات ارزان قیمت و بسیار راحت و جذاب ارائه شده توسط فروشگاه سنتر اینتکس تولید شده است. این محصول خاص و بی نظیر برای استفاده در مقابل تلوزیون بسیار عالی بوده و با توجه به ابعاد بزرگی که دارد بسیار کاربردی است. در زمان نشستن بر روی این مبل شنی کمر به خوبی پوشش داده می شود و از ایجاد درد در کمر جلوگیری خواهد شد. هم چنین این محصول را می توانید برای دراز کشیدن نیز مورد استفاده قرار داده و به راحتی از آن برای خوابیدن استفاده کنید. این محصول ابعاد مناسبی دارد که دو نفر بزرگسال نیز به راحتی می توانند بر روی آن بنشینند. رویه این مبل شنی از بهترین نوع پارچه مازراتی بوده که کاملا ضد لک است و در صورت کثیف شدن به راحتی تمیز می شود.

 این رویه قابلیت شستشو دارد و بر روی آن یک زیپ تعبیه شده است که می توانید برای شستشو، آن را از بدنه اصلی جدا کرده و به راحتی در ماشین لباسشویی بشویید. مواد داخلی به کار رفته در این مبل شنی نیز از یونولیت است که به صورت دانه های بسیار ریز شن بوده که بر روی یکدیگر می غلتند. این مواد داخلی انعطاف بالایی دارند که با نشستن بر روی آن، تمامی انحنای بدن را پوشش داده و از بروز آسیب جلوگیری می کنند. این مواد طول عمر بالایی دارند اما در صورت کاهش حجم و کیفیت می توانید مواد جدیدی را از سایت سنتر اینتکس خریداری کرده و با مواد قبلی تعویض کنید و یا مبل شنی را شارژ نمایید. شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس و یا تماس با شماره های این فروشگاه می توانید مبل شنی استوانه ای با پارچه مازراتی 80*160 را با قیمتی ارزان و کیفیت بالا در رنگ های دلخواه سفارش دهید.

طول 160 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مازراتی
مواد داخلی مبلابر و یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...