مبل شنی

مبل شنی استوانه ای با روکش مازراتی با ابعاد 80*100

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از جدیدترین محصولات اینتکس که دارای طراحی کلاسیک بوده و کاملا طبی و راحت می باشد، مبل شنی استوانه ای با روکش مازراتی با ابعاد 80*100 است. این محصول خاص و بی نظیر برای استفاده در فضاهای مختلف مناسب است و هر فردی با توجه به دکوراسیون و هم چنین سلیقه شخصی می تواند برای فضاهای گوناگون نظیر اتاق نشیمن، اتاق خواب و یا دفتر کار و ... این مبل شنی را تهیه کرده و در زمان استراحت با نشستن بر روی آن، خستگی را از تن خود دور کند. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. رویه این مبل شنی از بهترین نوع مازراتی تهیه شده است که پارچه ای ضد لک بوده وبه راحتی تمیز می شود. این پارچه توسط زیپ به سادگی از رویه مبل شنی جدا شده و می توانید آن را با دست یا ماشین لباسشویی، بشویید.

مبل شنی استوانه ای با روکش مازراتی با ابعاد 80*100 | سنتر اینتکس این رویه قابلیت تعویض نیز دارد و در صورت تمایل به تغییر رنگ و یا آسیب دیدن رویه، می توانید رویه جدیدی را از طریق فروشگاه سنتر اینتکس خریداری نمایید. مواد داخلی این مبل شنی نیز از یونولیت است. این مواد داخلی دارای انعطاف بالایی هستند و ظاهری به صورت شن های ریز دارند که به راحتی بر روی یکدیگر می لغزند. با نشستن شما بر روی این مبل شنی، مواد داخلی جابه جا شده و به فرمی دقیقا متناسب با انحنای بدن درمی آیند. به این ترتیب در صورت استفاده طولانی مدت، کوچک ترین فشاری به بدن وارد نمی شود. این مواد داخلی نیز قابلیت تعویض و یا شارژ دارد و در صورت نیاز می توانید مواد داخلی را از سایت سنتر اینتکس خریداری نمایید. برای تهیه مبل شنی استوانه ای با روکش مازراتی با ابعاد 80*100 با ارزان ترین قیمت به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مازراتی
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...