مبل شنی

مبل شنی استوانه ای الیاف و یونولیت 140*80

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی استوانه ای الیاف و یونولیت 140*80 دارای بدنه ای مقاوم و منحصر به فرد دارای ساختاری استاندارد و ایمن برای رده سنی بزرگسال مناسب استفاده تکنفره با رویه نرم و منعطف دارای رنگبندی از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی استوانه ای الیاف و یونولیت 140*80 جدید ترین مبل شنی است که با بدنه ای از جنس پارچه جاسمین روانه بازار شده است و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول بی نظیر و کاربردی را می توان در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد به طوری که بهترین اوقات نصیب افراد می شود و بر روی سطحی طبی و راحتی قرار می گیرند. این مبل شنی بدنه ای با قابلیت انعطاف بالا دارد و زمانی که افراد بر روی آن قرار می گیرند تغییر شکل پیدا می کند و می تواند به شکل بدن افراد تبدیل شود. در این صورت بهترین گزینه برای رده سنی بزرگسال است که پس از خستگی در طی روز بتوانند بر روی آن قرار گیرند و به استراحت و آرامش دست پیدا کنند. مبل شنی بدنه ای با قابلیت انعطاف بالا دارد که توانسته در طول عمر بالا برای افراد مورد استفاده قرار گیرد و دچار آسیب نشود. اما با مشاهده آسیب در بدنه و تغییر شکل در آن می توان بدنه را با بدنه ای نو تعویض کرد و محصول را تازه نمود. همچنین محتویات داخلی محصول نیز قابلیت تعویض شدن دارند که به صورت بسته بندی در فروشگاه ها موجود می باشد و می توان به راحتی گزینه ای دلخواه را پیدا کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمود. با این وجود است که محتویات قبلی از بدنه تخلیه می شوند و جای خود را به محتویات تازه می دهند و می توانند قابلیت شکل پذیری و انعطاف بیش تری را به محصول ببخشند و برای افراد رضایت مخاطب را شامل شوند. به طوری که در طی ساعات طولانی آن را در دسترس برای استفاده مداوم قرار داد. خرید مبل شنی استوانه ای الیاف و یونولیت 140*80 از سایت سنتر اینتکس صورت می گیرد.

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...