مبل شنی

مبل شنی استوانه ای الیاف و ابر 160*80 استوانه ای

از {{model.count}}
تعداد
نوع
7,140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی استوانه ای الیاف و ابر 160*80 استوانه ای برای استفاده در مکان های مختلف با ساختاری استاندارد و ایمن دارای رنگبندی متنوع برای استفاده در طی سال های زیاد مناسب مناسب رده سنی بزرگسال تک نفره از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی استوانه ای الیاف و ابر 160*80 استوانه ای ایجاد سطحی طبی و راحتی می کند به طوری که افراد می توانند بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی دارای استحکام بالا بوده است و به این صورت می توان آن را برای استفاده افراد مختلف مد نظر قرار داد تا بر روی آن قرار گیرند و قابلیت درازکش را نیز داشته باشند. در نتیجه مبل شنی استوانه ای مد نظر طرفداران زیادی دارد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را با وجود کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کرد و بهترین لحظات را رقم زد. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای با جنس پارچه جاسمین می باشد که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. مبل شنی از آن جایی که دارای رنگ های متنوع می باشد توانسته در مکان های مختلف استفاده شود و در دکوراسیون داخلی محیط نیز مورد بهره برداری قرار گیرد و در نهایت نیز بتوان از وجود آن در طی سال های زیاد بهره مند شد و توانست با بدنه ضخیم برای افراد چاق نیز مورد استفاده قرار داد. با این مزیت ها و مزیت های دیگری که محصول را منحصر به فرد می کند خرید آن به تمامی علاقه مندان توصیه می شود که با وجود قیمت مناسب به سمت خرید آن کشیده شوند و بهترین لحظات را رقم بزنند. قیمت این محصول در مقایسه با کیفیت  و مزیت هایی که ارائه می دارد بسیار مناسب است و خریدی به صرفه تلقی می شود و در این صورت به جای مبل و کاناپه های گران قیمت مورد خریداری علاقه مندان قرار می گیرد. به منظور خرید مبل شنی استوانه ای الیاف و ابر 160*80 استوانه ای به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

طول 160 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...