مبل شنی

مبل شنی استوانه ای الیاف دار با روکش مازراتی 80*100

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,230,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل شنی استوانه ای الیاف دار با روکش مازراتی 80*100 یکی دیگر از بهترین و مناسب ترین انواع مبل شنی تولید شده توسط گروه اینتکس است. این محصول با برخورداری از طراحی دقیق و استاندارد بهترین و مناسب ترین نشیمنگاه را برای افراد فراهم می کند. مبل شنی استوانه ای الیاف دار با روکش مازراتی 80*100 به صورت تک نفره بوده که محصولی مناسب با ارتفاع استاندارد و فضایی مخصوص برای نشستن یک نفر بزرگسال می باشد. افراد با هر گروه سنی، چه نوجوان باشند چه کودک و چه سالمند می توانند از استفاده از این مبل شنی لذت ببرند. ارتفاع این مبل شنی به صورت استاندارد بوده به طوری که در زمان نشستن بر روی آن کف پاها بر روی زمین قرار می گیرد و زانوها اذیت نخواهند شد. این مبل شنی ابعادی مناسب دارد که برای استفاده از آن نیازی نیست فضای زیادی را در نظر بگیرید. رویه این مبل شنی از نوع مازراتی بوده که رنگ بندی جذاب و متفاوتی دارد.

 شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و هم چنین دکوراسیون فضا، به راحتی هر رنگی را انتخاب کرده و تهیه کنید. هم چنین این رویه توسط زیپ قابل جدا شدن از بدنه اصلی است که به سادگی در ماشین لباسشویی قرار گرفته و شسته می شود. در صورت تمایل نیز می توانید رویه جدیدی را خریداری کرده و جایگزین کنید. داخل این مبل شنی از الیاف پر شده است که دارای طول عمر زیادی می باشد و به سادگی دچار کاهش حجم نمی شود. انعطاف این مواد داخلی بسیار بالا است و برای استفاده مداوم و طولانی مدت مناسب می باشد. این مبل شنی به خوبی انحنای بدن را پوشش داده و فضایی ایده آل برای استراحت فراهم می کند. برای تهیه مبل شنی استوانه ای الیاف دار با روکش مازراتی 80*100 با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر به سایت سنتر اینتکس مراجعه نمایید و یا با شماره های این سایت تماس بگیرید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مازراتی
مواد داخلی مبل ابر و الیاف
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...