مبل شنی

مبل شنی استوانه ای ابر و یونولیت 120*80

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,940,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی استوانه ای ابر و یونولیت 120*80 دارای رنگبندی متنوع با طول عمر بالا برای استفاده در مکان های مختلف با قابلیت شستشوی بدنه و سازگاری در موقعیت های مختلف مناسب بزرگسال از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی استوانه ای ابر و یونولیت 120*80 همواره تمامی شرایط لازم به جهت داشتن آرامش و راحتی را مهیا می سازد و افراد را به سمت داشتن بهترین موقعیت سوق می دهد و می تواند نشیمنی راحتی برای استراحت و آرامش افراد باشد. مبل شنی محصولی ساده می باشد که تنها از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی بدنه و دیگری محتویات داخلی محصول می باشند. این دو در کنار هم بهترین نشیمن را ایجاد کرده اند تا در استانداردترین حالت ممکن بتوان برای مطالعه و یا تماشای فیلم از آن استفاده کرد و لذت برد و به عنوان نشیمنی دائمی از آن استفاده کرد. مبل شنی بدنه ای با ساختار استوانه ای دارد که حمل و جا به جایی آن آسان می باشد و می توان به راحتی آن را در دکوراسیون نیز مورد استفاده قرار داد. چرا که دارای رنگبندی متنوع می باشد به طوری که با رنگ محصولات دیگر هماهنگ می شود و در نهایت می تواند زیباترین حالت ممکن را ایجاد سازد و در محیطی ایمن و استاندارد موقعیت مناسبی برای افراد رقم بخورد. مبل شنی مد نظر دارای محتویات داخلی از نوع ابر و یونولیت می باشد که منعطف و نرم بوده است و در این صورت با داشتن قابلیت شکل پذیری بالا می تواند در طول عمر بالا استفاده شود و برای علاقه مندان بهترین اوقات را رقم بزند. قیمت خرید این محصول در مقایسه با سایر وسایل طبی و راحتی ارزان است و به راحتی تهیه می شود. با مراجعه به تولیدی و نمایندگی های مختلف می توان خرید این محصول را انجام داد و از آن لذت برد. در این صورت مراجعه به نمایندگی سنتر اینتکس امکان خرید مبل شنی استوانه ای ابر و یونولیت 120*80 را مهیا می کند.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...