مبل شنی

مبل شنی ابر و یونولیت 7 پر قطر 105

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,440,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی ابر و یونولیت 7 پر قطر 105 با رنگبندی متنوع دارای بدنه ای ضخیم و لطیف مناسب تمامی رده های سنی به صورت تک نفره دارای راحتی زیاد و قابلیت شکل پذیری بالا استفاده در مکان های مختلف از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی ابر و یونولیت 7 پر قطر 105 به منظور ایجاد راحتی و آرامش ساخته شده است که دارای ساختاری استاندارد می باشد و بدنه ای گرد را تشکیل داده است. به طوری که بدون هر گونه درز و شکاف می باشد و می توان از وجود آن بهره مند شد. مبل شنی مد نظر از بدنه ای با پارچه جاسمین تشکیل شده است که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و ایجاد نرمی و لطافت می کند. به این ترتیب تمامی رده های سنی قادر به قرار گیری بر روی این محصول می باشند و می توانند در طی سال های زیاد از داشتن آن بهره مند شوند. علاوه بر وجود لطافت زیاد محصول دارای بدنه ای ضد حساسیت می باشد که پوست های حساس نیز به راحتی قادر به استفاده از آن خواهند بود و در نتیجه می توان از وجود آن بهره مند شد و در طول عمر بالا آن را در دسترس برای استفاده دائمی قرار داد. بدنه ضخامت زیادی دارد و در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی را از خود نشان می دهد. در این صورت می توان آن را به جای مبل های گران قیمت راحتی و یا کاناپه های طبی مورد استفاده قرار داد و در مقابل تی وی و برای مطالعه مورد استفاده قرار داد. با این وجود است که فروش بالایی دارد و جزو برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی می باشد که تنها از دو بخش اصلی تشکیل شده و توانسته راحتی زیادی را مهیا سازد. بدنه محصول دارای قابلیت شستشو می باشد که در این صورت در هر زمان می توان از وسیله ای تمیز و پاکیزه بهره مند شد و دچار مشکل نیز نشد. این محصول از ابر و یونولیت پر شده است و انعطاف زیادی را تشکیل داده است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سنتر اینتکس خرید آن را ثبت نمایند.

طول105 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...