مبل شنی

مبل شنی ابر و یونولیت 160*80 استوانه ای

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,780,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی ابر و یونولیت 160*80 استوانه ای با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارای ساختاری استاندارد و ایمن مناسب برای رده سنی بزرگسال برای استراحت و آرامش در طی روز با بدنه ای منعطف و نرم از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی ابر و یونولیت 160*80 استوانه ای از سری محصولات طبی و راحتی است که با قیمت مناسب روانه بازار شده است و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی بدنه محصول بوده و دیگری موادی می باشد که بدنه را پر کرده و می تواند بهترین استحکام را برای افراد داشته باشد. در این صورت می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و بهترین بهره برداری های لازم را از آن به دست آورد. مبل شنی مواد داخلی از نوع ابر و یونولیت دارد به طوری که میزان آن به دست افراد می باشد و بر حسب نیاز خود مقدار داخل بدنه را کم و یا زیاد می کنند. در صورت بر هم خوردن انعطاف بدنه نیز می توان محتویات را شارژ کرد. این اصطلاح در واقع به منظور تعویض مواد داخلی بدنه می باشد که می توان با مواد تازه و نو تعویض نمود و از آن بهره مند شد. مواد داخل بدنه به صورت بسته بندی در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد و علاقه مندان می توانند از این طریق مبل شنی خود را مجدد شارژ کرده و از شرایط لذت ببرند. با این وجود است که می توان آن را در مکان های مختلف استفاده کرد و در طی سال های زیاد نیز از آن بهره مند شد و در طول عمر بالا آن را در اختیار علاقه مندان قرار داد. به منظور داشتن این محصول تنها می توان به تولیدی های معتبر مراجعه کرد و بدنه و رنگ آن را انتخاب کرد. در این صورت پیشنهاد می شود که در صورت تمایل به داشتن مبل شنی ابر و یونولیت 160*80 استوانه ای تنها به سایت سنتر اینتکس مراجعه نمایید و پس از انتخاب بدنه و رنگ آن و حتی نوع محتویات داخلی بدنه نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام نمایید.

طول 160 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...