مبل شنی

مبل شنی ابر و یونولیت 140*80 استوانه ای

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,420,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی ابر و یونولیت 140*80 استوانه ای دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب برای رده سنی بزرگسال با رنگبندی متنوع با توجه به سلیقه افراد جهت استفاده در مکان های مختلف حتی در فضای باز از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی ابر و یونولیت 140*80 استوانه ای به عنوان جدید ترین محصول تولید شده در نهایت طبی بودن معرفی می شود که دارای ساختاری استاندارد و ایمن می باشد و می توان به راحتی آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد. مبل شنی توانسته رضایت مخاطب را جلب کند. به طوری که دارای بدنه ای مقاوم می باشد که قابلیت های متعدد را شامل شده است و با تکیه بر این قابلیت ها می توان محصول را برای استفاده در نظر داشت. این مبل شنی دارای بدنه ضد حساسیت می باشد که برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب می شود و قابلیت قرار گیری در مکان های مختلف را دارد. به طوری که می توان آن را در نقاط مختلف منزل و حتی در فضای باز نیز مورد استفاده قرار داد. مبل شنی دارای محتویات داخلی از نوع ابر و یونولیت می باشد که اندازه ای بزرگ و جادار دارد و ساختار آن نیز استوانه ای شکل است تا علاقه مندان بتوانند در کمال رضایت آن را جایگزین مبل های طبی و راحتی و گران قیمت می شود. اغلب محصولاتی که برای آرامش افراد می باشد قیمت بالایی دارند و از ساختار های حرفه ای با ترکیب پارچه و چوب تشکیل شده اند. اما مبل شنی با بدنه ای ساده و کاربردی توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و بهترین لحظات را برای افراد رقم می زند و می تواند سال های زیاد در مکان های مختلف و بر روی سطوح گوناگون استفاده شده و برای لذت بردن افراد استفاده گردد. چنانچه تمایل به خرید مبل شنی ابر و یونولیت 140*80 استوانه ای دارید و به دنبال مرکزی معتبر برای ثبت سفارش می باشید به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید و خرید خود را نهایی سازید.

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...