مبل شنی

مبل شنی ابر و یونولیت مدل 8 پر قطر 110

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,680,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی ابر و یونولیت مدل 8 پر قطر 110 دارای ساختاری استاندارد و ایمن مناسب برای تمامی رده های سنی با بدنه ای بزرگ و جادار قابلیت شستشوی بدنه با نازل ترین قیمت از فروشگاه محصولات راحتی سنتر اینتکس

مبل شنی ابر و یونولیت مدل 8 پر قطر 110 به عنوان جدید ترین مدل مبل شنی ارائه شده است که ساختاری ساده و گرد دارد اما با داشتن مزیت های زیاد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول سازگار دارای رنگبندی متنوع می باشد که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو با دوام ترین محصولی باشد که برای ایجاد سطحی نرم و منعطف ساخته شده است و می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. مبل شنی با داشتن محتویات داخلی از نوع ابر و یونولیت توانسته قابلیت شکل پذیری بالا را ایجاد کند تا علاقه مندان بتوانند با قرار گیری بر روی محصول احساس خوشایندی داشته باشند و این احساس را برای سایر افراد نیز رقم بزنند. مبل شنی را می توان با خیالی آسوده شستشو داد. چرا که بدنه آن دارای قابلیت شستشو دادن می باشد به طوری که محتویات داخلی بدنه تخلیه می شود و در نهایت می توان بدنه خالی شده را با مواد شوینده شستشو داد و در نهایت پس از خشک شدن نسبت به پر کردن محصول اقدام نمود. انتخاب رنگ بدنه در زمان خرید بر عهده خریدار می باشد تا محصولی متناسب با نیاز و سلیقه آن ها ایجاد شود و بتوان بدون محدودیت این محصول سازگار را خریداری کرد و از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. مبل شنی دارای قیمت مناسب نیز می باشد که در مقابل کیفیت بسیار مطلوب دارد. در نتیجه می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری از داشتن این محصول در مدت زمان طولانی و در مکان های مختلف بهره مند شد. خرید مبل شنی ابر و یونولیت مدل 8 پر قطر 110 با استاندارد های لازم و کیفیت بالا تنها از فروشگاه سنتر اینتکس امکان پذیر می باشد.

طول110 سانتی متر
عرض110 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...