مبل شنی

مبل شنی ابر و یونولیت سوسیسی 140 سانتی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی ابر و یونولیت سوسیسی 140 سانتی با کیفیت بالا و سازگاری زیاد دارای بدنه ای با جنس پارچه جاسمین دارای لطافت و نرمی و داشتن قابلیت انعطاف بالا قابل شستشو از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل شنی ابر و یونولیت سوسیسی 140 سانتی جدید و با کیفیت برای استفاده در مکان های مختلف ساخته شده است که قابلیت های زیادی دارد و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و بهترین اوقات را از آن به دست آورد. این محصول جایگزینی مناسب به جای محصولات طبی و راحتی می باشد که دارای خصوصیات منحصر به فرد نیز بوده است و در نهایت می توان آن را با خیالی آسوده و با طول عمر بالا خریداری کرد و از داشتن آن بهره مند شد. انتخاب رنگ بدنه نیز بر عهده خریدار می باشد که می توان با خیالی آسوده رنگ دلخواه را انتخاب کرد و نسبت به ثبت سفارش این محصول اقدام نمود و در نهایت توانست آن را با رنگ دلخواه در دکوراسیون داخلی محیط مد نظر استفاده کرد. مبل شنی ابر و یونولیت دارای محتویاتی با این جنس می باشد که انعطاف زیادی را تولید می کنند و می توانند در طی سال های زیاد بدون خرابی انعطاف و کم شدن نرمی بدنه مورد استفاده قرار گیرند. در این صورت مبل شنی محبوبیت زیادی پیدا می کند که با پرداخت هزینه کم نسبت به سایر وسایل راحتی بهترین اوقات را برای افراد رقم می زند و می تواند سازگاری لازم جهت داشتن و استفاده در مکان های مختلف را مهیا سازد. با توجه به مزیت های ممکن در مبل شنی علاقه مندان می توانند آن را برای استفاده مداوم در طول روز انتخاب کنند و در زمان مطالعه و تماشای فیلم نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمایند. به جهت خرید آسان مبل شنی ابر و یونولیت سوسیسی 140 سانتی تنها می توان به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را به صورت غیر حضوری و با قیمت مناسب وارد سبد خرید خود نمود.

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...