مبل شنی

مبل شنی ابر و یونولیت استوانه ای 100*80

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,610,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی ابر و یونولیت استوانه ای 100*80 با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارای ساختاری استاندارد و مقاوم و داشتن بدنه ضخیم با طول عمر بالا و امکان شارژ بدنه در مواقع لزوم با رنگبندی متنوع از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی ابر و یونولیت استوانه ای 100*80 از قابلیت های مختلف برخوردار می باشد که در این صورت افراد تمایل دارند به سمت خرید آن کشیده شوند و در موقعیت های مختلف به بهره مندی از آن بپردازند. این محصول از بدنه ای تشکیل شده است که از پارچه جاسمین می باشد و محتویات داخلی آن از نوع ابر و یونولیت بوده است. از آن جایی که بدنه ساختاری استوانه ای شکل دارد افراد می توانند به حالت نشسته بر روی آن قرار گیرند و از این حضور لذت ببرند. مبل شنی دارای قابلیت شستشوی بدنه می باشد که این بدنه در موقع خالی بودن از محتویات داخلی می تواند شرایط شستشو را داشته باشد و با انواع مواد شوینده تمیز شود. همچنین قابلیت شستشو در داخل ماشین لباسشویی را نیز دارد و می توان از آن بهره مند شد. بدنه ضد حساسیت است و آن نیز به خاطر وجود الیاف با کیفیت در ساخت پارچه بدنه می باشد که در نهایت می توان با خیالی آسوده و با داشتن کیفیت و دوام و طول عمر بالا از این محصول لذت برد و به بهره مندی از آن اقدام کرد و توانست در طی سال های زیاد آن را در مکان های مختلف استفاده کرد. محصول مورد نظر دارای انعطاف زیاد می باشد و قابلیت شکل پذیری بالا را ایجاد کرده است. به طوری که با قرار گیری افراد بر روی محصول بدنه به شکل بدن افراد تغییر شکل پیدا می کند و مجدد با برخاستن آن ها به شکل اولیه بر می گردد. در این صورت می توان با خیالی آسوده از داشتن آن بهره مند شد و رنگ آن را قبل از ثبت سفارش انتخاب کرد. کسانی که قصد خرید مبل شنی ابر و یونولیت استوانه ای 100*80 را دارند تنها می توانند محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه سنتر اینتکس سفارش دهند.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...