مبل شنی

بین بگ الیاف دار مخملی 80*160 استوانه ای

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,560,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پس از گذراندن یک روز سخت کاری، بی شک هر فردی به دنبال فضایی در منزل می باشد تا بتواند در آن ها به آرامش رسیده و خستگی تمام روز را از تن خود دور کند. هم چنین در پی انجام فعالیت هایی مانند مطالعه و کار با لپ تاپ، که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، برخورداری از نشیمنگاهی راحت و مناسب بیش از پیش مهم جلوه می کند. بین بگ الیاف دار مخملی 80*160 استوانه ای یکی از محصولات مناسب و زیبا و بسیار راحت برای استفاده در زمان نشستن های طولانی مدت است که بدون وارد کردن آُسیبی به ستون فقرات و بدن، می تواند فضایی ایده آل برای نشستن شما فراهم کرده و استراحتی دلچسب را برای شما فراهم کند. این محصول از رویه ای مازراتی برخوردار می باشد که ضد لک بوده و در برابر پارگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد.

 این رویه از بدنه اصلی بین بگ به راحتی جدا شده و شسته می شود. ابعاد این بین بگ موجب شده تا بتوانید در هر حالتی از آن استفاده کنید. این محصول در زمان نشستن، پشتی مناسبی داشته که تمامی گودی کمر را پوشش می دهد و به راحتی هر چه بیش تر شما کمک خواهد کرد. در زمان استراحت نیز به راحتی می توانید بر روی این بین بگ دراز بکشید. این محصول فضای مناسب برای نشستن دو نفر بزرگسال را به طور هم زمان داشته و برای استفاده در مقابل تلوزیون نیز ایده آل است. مواد داخلی این بین بگ نیز انعطاف بالایی دارند و طول عمر زیادی داشته و در اثر استفاده به صورت مکرر، دچار آسیب نمی شوند. برای تهیه بین بگ الیاف دار مخملی 80*160 استوانه ای با قیمتی ارزان و کیفیت عالی می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را مطرح کنید. هم چنین با مراجعه حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس پس از بازدید خرید انجام دهید.

طول 160 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مازراتی
مواد داخلی مبل الیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...