تخت بادی

تخت بادی دونفره خوشخواب تولید 2023 مدل Supreme Air Flow

از {{model.count}}

intex 64490GB

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با دوام ترین تخت بادی دونفره خوشخواب تولید 2023 مدل Supreme Air Flow دارای رنگ سفید و زیبا مناسب تمامی سلیقه ها با رویه مواج و قابلیت ضد تعریق بودن از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

تخت بادی دونفره خوشخواب تولید 2023 مدل Supreme Air Flow با کیفیت ترین تخت بادی است که به عنوان یک محصول دائمی در منزل و اتاق خواب استفاده می شود و به راحتی راه اندازی نیز می گردد. به طوری که با داشتن پمپ باد برقی سرخود به سرعت جهت استفاده و بهره برداری آماده می شود و میزان باد لازم جهت راه اندازی آن تامین می گردد. در این صورت بدنه سازگاری های لازم را دارد و می توان آن را در تمامی محیط ها مورد استفاده قرار داد. این محصول مشابه با تخت خواب های دیگر مزیت دارد و در زمان استفاده از آن می توان از روتختی نیز استفاده کرد و محصول را زیبا نمود. در این صورت به راحتی جایگزین تخت خواب های فلزی و چوبی می شود و می تواند در طول عمر بالا مزیت های زیادی را برای افراد ارائه دهد و در این صورت پر کاربرد ترین و محبوب ترین تخت بادی است که می توان آن را با قیمت مناسب خریداری کرد. بدنه دارای قابلیت گردش هوا می باشد که در این صورت قابلیت ضد تعریق بودن نیز ایجاد می شود و افراد می توانند بدون محدودیت در تمامی فصول سال از آن استفاده کنند و بهترین لحظات را از آن کسب نمایند. با توجه به وجود کیفیت بالا که در داشتن مواد اولیه با کیفیت می باشد افراد می توانند آن را در طول عمر بالا استفاده کنند که بدنه ای با مقاومت زیاد را تشکیل داده است و می تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی داشته باشد و برای علاقه مندان بهترین شرایط را ایجاد سازد. به منظور امکان خرید آسان تخت بادی دونفره خوشخواب تولید 2023 مدل Supreme Air Flow شرایط برای ثبت سفارش از فروشگاه سنتر اینتکس به صورت غیر حضوری مهیا شده است تا افراد بتوانند در هر موقعیتی مکانی و زمانی خرید محصول را نهایی سازند.

نوعخانگی
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویهمخمل لطیف مشبک
 جنس بخش کناری مخمل طرح دار
 جنس کف PVC
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی متصل به بدنه
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 13 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مشبک و لوکس
باکیفیت ترین تخت اینتکس
مشابه تخت های خوشخواب عادی
قابلیت راه اندازی سریع و آسان
ساختار طبی و ضد تعریق
سری ساخت Dura Beam Deluxe
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...