تخت بادی

تخت بادی تاجدار دونفره 2023 مدل Ultra Plush Headboard

از {{model.count}}

intex 64448GB

تعداد
نوع
9,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدیدترین تخت بادی تاجدار دونفره 2023 مدل Ultra Plush Headboard برای استفاده به عنوان تخت خواب دائمی در اتاق خواب با ساختاری زیبا و جذاب برای بزرگسال از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

تخت بادی تاجدار دونفره 2023 مدل Ultra Plush Headboard یکی از جدید ترین محصولات ارائه شده از شرکت اینتکس است که به دلیل اورجینال بودن می توان نسبت به داشتن کیفیت بالای آن اطمینان داشت و در نهایت توانست از این محصول برای استفاده در طول عمر بالا بهره مند شد. تخت بادی مد نظر در ساختار خود دارای تاج بادی می باشد که به عنوان تکیه گاه نیز استفاده می شود و در زیبایی ظاهری آن نقش مهمی دارد. در این صورت کسانی که به دنبال تهیه یک تخت بادی برای استفاده مداوم در اتاق خواب می باشند می توانند از این تخت بادی استفاده کرده و به جهت داشتن زیبایی ظاهری محصول را در اتاق خواب خود مورد استفاده قرار دهند. این وسیله بادی دارای سازگاری زیاد می باشد که در این صورت برای افراد در طی سال های زیاد استفاده می شود و در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی دارد در این صورت افراد می توانند آن را در مکان های مختلف با خیالی آسوده مورد استفاده قرار دهند و بدن را در موقعیت استاندارد و طبی قرار دهند و بدون نیاز به سایر وسایل راحتی از آن بهره مند شوند. در زمان استفاده از این محصول نیازی به تهیه تشک خوشخواب نمی باشد و در واقع خرید آن بدون نیاز به وسایل اضافه به صرفه تلقی می شود. چرا که بدنه طبی با ارتفاع بلند می باشد و به نوبه خود مزیت های زیادی را شامل می شود و می تواند رضایت مخاطب را نیز به درستی جلب کند. بدنه مواج بوده است و ستون فقرات و کمر را در بهترین موقعیت نگه می دارد. در این صورت افراد می توانند از این وسیله کاربردی به جهت داشتن بهترین اوقات بهره مند شوند و لذت ببرند. کسانی که قصد خرید تخت بادی تاجدار دونفره 2023 مدل Ultra Plush Headboard را دارند می توانند به فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس مراجعه نمایند.

نوع تختخانگی تاجدار
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر تا بالای تاج / 46 سانتی متر بدنه اصلی
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC با رویه مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای رویه مشبک و ضد تعریق
دارای تکیه گاه بادی سرخود
قابلیت راه اندازی و تخلیه باد در 5 دقیقه
لوکس ترین مدل تخت بادی اینتکس
ساختار مخملی با کیفیت
قابلیت تکیه دادن به تاج بالای تخت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...