تخت بادی

تخت بادی دو نفره مدل Pillow Rest Mid-Rise

از {{model.count}}

intex 64118GB

تعداد
نوع
4,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین تخت بادی دو نفره مدل Pillow Rest Mid-Rise دارای رنگ بدنه زیبا و جذاب با ساختار اسپرت و راحتی و رویه مواج برای به آرامش رسیدن ستون فقرات از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

تخت بادی دو نفره مدل Pillow Rest Mid-Rise محصولی سازگار برای استفاده در موقعیت های مختلف است که بهترین مکان جهت بهره مندی از آن در اتاق خواب می باشد و می توان سازگاری های زیادی را کسب کرد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس می باشد که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و از آن در طول عمر بالا استفاده می شود. تخت بادی محصولی بادی با بدنه طبی است که ساختار داخلی آن استحکام زیادی را ایجاد می کند و می توان بدون محدودیت آن را برای مسافرت و گردش نیز مورد استفاده قرار داد. این محصول به وسیله داشتن پمپ باد سرخود داخل بدنه راه اندازی می شود و تامین باد مورد نیاز آن آسان خواهد بود. علاوه بر این موارد محصول دارای ارتفاع 30 سانتی متری می باشد که در بین تخت های بادی ارتفاع کمی دارد اما طرفداران زیادی داشته است که محصول را جزو محصولات پر فروش می دارد و می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری از وجود آن لذت برد. بدنه ضد حساسیت می باشد و به گونه ای ساخته شده است که دارای قابلیت ضد تعریق نیز می باشد در این صورت می توان آن را در تمامی فصول سال نیز استفاده کرد و از وجود آن بهره مند شد و توانست در فضای خارج از خانه نیز از آن استفاده کرد و دچار مشکل نشد. چرا که بدنه دارای مقاومت در برابر عوامل طبیعی می باشد و در معرض تابش خورشید قرار می گیرد و دچار هیچ تغییر شکلی نخواهد شد. در نتیجه طرفداران زیادی دارد و محبوبیت زیادی در بین افراد دارد. به منظور خرید تخت بادی دو نفره مدل Pillow Rest Mid-Rise تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد و آن را خریداری کرد.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعرق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...