تخت بادی

تخت بادی دو نفره دلوکس 2023 مدل Comfort Plush Elevated

از {{model.count}}

intex 64414GB

تعداد
نوع
6,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین تخت بادی دو نفره دلوکس 2023 مدل Comfort Plush Elevated دارای پمپ باد برقی سرخود و داشتن ساک حمل به منظور حمل آسان با بدنه ضد تعریق از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

تخت بادی دو نفره دلوکس 2023 مدل Comfort Plush Elevated جدید ترین طرح ارائه شده از شرکت اینتکس است که کیفیت بالا را ایجاد می کند به طوری که افراد تمایل به استفاده از آن در طول عمر بالا دارند و به صورت تخت دائمی در اتاق خواب خود مورد استفاده قرار می دهند. تخت بادی ظرفیت دو نفره دارد و بدنه ای با ابعاد بزرگ را تشکیل داده است تا راحت ترین حالت ممکن ایجاد شود و بتوان از این شرایط لذت برد. ساختار محصول طبی با رویه مواج است که برای ستون فقرات مناسب می باشد. همچنین رنگبندی اسپرت و شیک دارد تا در دکوراسیون داخلی اتاق خواب مورد استفاده قرار گیرد. تخت بادی را می توان با کیفیت بالا و طول عمر زیاد انتخاب کرد و بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه نمود. در داخل بدنه ساختاری با واحد های یک اندازه و شکل هم قرار دارد که اصطلاحا به آن ساختار سلولی می گویند. با ورود باد به بدنه ساختار سلولی متورم می شود و می تواند استحکام لازم را داشته باشد و در این صورت شرایط برای استفاده از این محصول در طول عمر بالا مهیا می شود و می توان از داشتن آن لذت برد. محصول مورد نظر قیمت مناسبی نیز دارد تا در این صورت بتوان بدون مشکل و با داشتن توان مالی خرید آن را انجام داد و آن را جایگزین تخت خواب های فلزی و چوبی نمود. در نتیجه کاربرد زیادی دارد و افراد زیادی نیز توانسته اند به سمت خرید آن کشیده شوند و بتوانند بهترین اوقات را کسب کنند و از آن در طول سال های زیاد استفاده نمایند. چنانچه تمایل به خرید تخت بادی دو نفره دلوکس 2023 مدل Comfort Plush Elevated دارید به فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
ساختار و آرگونومی سه لایه
دارای سطح موج دار
طبی و ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...