تخت بادی

تخت بادی دونفره اصل اینتکس مخمل

از {{model.count}}

intex 64123

تعداد
نوع
5,100,000
4,300,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین تخت بادی دونفره اصل اینتکس مخمل دارای طراحی جدید و خاص با رویه مخمل به رنگ مشکی دارای جذابیت ظاهری مناسب علاقه مندان به وسایل اسپرت از فروشگاه سنتر اینتکس

تخت بادی دونفره اصل اینتکس مخمل محصولی بی نظیر با بدنه طبی است که دارای ساختاری استاندارد و ایمن می باشد. به طوری که افراد می توانند با خیالی آسوده از نظر طبی بودن و راحت بودن آن را در موقعیت های مختلف استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند. تخت بادی محصولی با بدنه بادی می باشد که در داخل آن ساختار سلولی و یک اندازه وجود دارد که با نظم خاصی داخل بدنه را تشکیل داده اند. در زمانی که پمپ باد برقی سرخود موجود در بدنه محصول راه اندازی می شود و تولید باد می کند این ساختار متورم می شود و با استحکام می گردد تا به سرعت بدنه راه اندازی می شود و شکل اصلی خود را خواهد داشت. در این صورت می توان به راحتی از آن استفاده کرد و موقعیت برای استراحت و آرامش بر روی این تخت بادی مهیا می شود که با ظرفیت دو نفره در اختیار افراد است و توانسته رضایت آن ها را نیز به خوبی جلب کند. از نظر کیفیت این محصول در درجه بالایی قرار دارد که بدنه مقاوم و منحصر به فرد است و رویه آن از رویه مخمل تشکیل شده است. با این وجود است که افراد لطافت را حس می کنند و می توانند این محصول را برای تمامی رده های سنی مورد استفاده قرار دهند و در این صورت بتوانند بدون محدودیت تمامی مزیت های ممکن را کسب نمایند. از این تخت بادی در اتاق خواب به عنوان تخت دائمی استفاده می شود و افراد می توانند آن را به راحتی در مسافرت و گردش نیز به همراه داشته باشند و از آن بهترین استفاده های لازم را به عمل آورند. کسانی که به دنبال خرید تخت بادی دونفره اصل اینتکس مخمل می باشند همواره می توانند محصول را از سایت سنتر اینتکس سفارش دهند.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
149 روز پیش

محصولات خوبی دارند اما از آن بهتر اخلاق حرفه‌ای عالی دوستان کم نظیر است

148 روز پیش

زنده باشید جناب رضایی
خوشحالیم که راضی بودید از خریدتون
مبارکتون باشه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...