تخت بادی

تخت بادی اصل دو نفره 2023 مدل Essential Rest

از {{model.count}}

intex 64126GB

تعداد
نوع
5,600,000
5,280,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین تخت بادی اصل دو نفره 2023 مدل Essential Rest دارای بدنه مقاوم و منحصر به فرد با طول عمر بالا دارای سازگاری زیاد در بدنه و داشتن قابلیت ضد تعریق از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

تخت بادی اصل دو نفره 2023 مدل Essential Rest بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب افراد می باشد که دارای ظرفیت دو نفره بوده و ارتفاع بلندی از سطح زمین دارد. در این صورت بدون نیاز به سایر وسایل اضافه نیز می توان از این محصول استفاده کرد و از داشتن آن بهره مند شد و توانست بهترین اوقات را برای خود کسب کرد. ساختار این محصول اسپرت و طبی می باشد تا در دکوراسیون داخلی اتاق خواب مورد استفاده قرار گیرد و برای افراد مورد پسند نیز باشد. از این محصول بدون استفاده از تشک خوشخواب بهره مند می شوند و نرمی و انعطاف مورد نظر را دارد. این محصول در ساختار خود دارای پمپ باد برقی سرخود است که با اتصال به برق می توان محصول را راه اندازی کرد و از داشتن آن لذت برد. ساختاری که بدنه را تشکیل داده است در داخل سلولی و یک شکل می باشد که با ورود باد متورم می شود و می توان استحکام به خود گیرد. در این صورت در کم ترین زمان محصول آماده بهره برداری می شود و می توان از داشتن آن لذت برد و در مکان های مختلف آن را مورد استفاده قرار داد. بدنه به سرعت نیز جمع آوری می شود و با وجود ساک حمل می توان آن را با خود به مکان های مختلف هدایت کرد. ترکیب رنگ بدنه و داشتن سازگاری زیاد بدنه در برابر عوامل مختلف سبب شده است که بتوان آن را در فضای باز نیز راه اندازی کرد و شرایط را برای داشتن استراحت و حتی خواب مهیا کرد. تخت بادی اصل دو نفره 2023 مدل Essential Rest را می توان از طریق مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس مورد خریداری قرار داد و شرایط دلخواهی را کسب کرد.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج و مخملی
تولید سال جدید میلادی
راه اندازی در کمتر از 5 دقیقه
مناسب استفاده تمام سنین
ساختار ضد تعریق
سری تولید Dura Beam Plus
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...