تخت بادی دو نفره

تخت بادی جدید اینتکس دو نفره 64906

از {{model.count}}

intex 64906

تعداد
نوع
8,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی اینتکس جدید دو نفره 64906 یکی از جدیدترین محصولات سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در این سایت عرضه می شود. این تخت بادی مشخصات ممتازی دارد که برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و برای شما یک محیط با آرامش و عالی را فراهم می کند. محصول فوق به رنگ طوسی تولید شده است و بر روی آن از یک لایه مخمل پوشیده شده است. استفاده از این لایه در تولید تخت بادی موجب می شود تا رویه محصول نرم و لطیف باشد و در دماهای مختلف خیلی سرد و یا خیلی گرم نشود. هم چنین این لایه ضد حساسیت بوده و مانع از تعریق می شود. 

تخت بادی دو نفره مقاوم

یکی دیگر از ویژگی های این تخت بادی برخورداری از ارتفاعی استاندارد است. در هنگام نشستن بر لبه این تخت بادی احساس ناراحتی نکرده و هم چنین این ارتفاع استاندارد موجب می شود تا تخت بادی انعطاف زیادی از خود نشان داده و بتوانید به راحتی بر روی آن بخوابید. با خوابیدن بر روی این محصول، تخت بادی به خوبی فرم بدن را می گیرد و به این ترتیب هیچ فشاری به اندام ها خصوصا ستون فقرات وارد نمی شود. سطح این تخت بادی به صورت مواج ریز طراحی شده است و به انعطاف بیش تر کمک می کند. هم چنین در هنگام خواب هوا به خوبی مابین بدن فرد و سطح تشک در جریان خواهد بود و خوابی لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. برای راه اندازی این محصول در داخل تخت بادی یک پمپ باد طراحی شده است که با اتصال آن به برق می توانید در زمان کوتاهی و بدون هیچ زحمتی این محصول را باد بزنید تا آماده استفاده شود. پس از استفاده نیز می توان این تخت بادی را تخلیه نمود.

برای خرید تخت بادی جدید اینتکس دو نفره 64906 با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریبرزنتی
 جنس کفبرزنتی دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی : 9.1 کیلوگرم
لایه های داخلی فایبرتک
رویه مخملی و کامفورت لوکس
دیواره های جانبی و زیرین دولایه لمینیت سنگین
پمپ باد حرفه ای از نوع QuickFill Plus
دریچه باد AIR LOCK
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...