تخت بادی

تخت خواب بادی برزنتی جدید اینتکس 64770

از {{model.count}}

64770

تعداد
نوع
6,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی برزنتی جدید اینتکس 64770 با کیفیت ترین محصولی است که به تازگی طراحی و تولید شده است و می توان آن را با ظرفیت دو نفره برای استفاده در موقعیت های گوناگون در نظر داشت. این محصول بی نظیر و خاص از مزیت های زیادی برخوردار است که مهم ترین آن راه اندازی آسان محصول می باشد. محصول با داشتن پمپ باد برقی سر خود که داخل بدنه کار گذاشته شده است می تواند به سرعت راه اندازی شود و برای استفاده آماده گردد. این محصول دلخواه می تواند با اتصال به برق و یا فندک خودرو راه اندازی شود و برای بهره مندی مورد بررسی قرار گیرد. در مکان هایی مانند باغ و ویلا و یا فضای باز می توان از این محصول استفاده کرد و به استراحت پرداخت. همچنین می توان این محصول را برای خواب شب نیز انتخاب کرد و از وجود آن بهره مند شد. 

افراد زیادی به سراغ خرید این محصول می روند که در نتیجه می توانند شرایط خوبی در مسافرت و گردش داشته باشند و از آن لذت ببرند. تخت خواب بادی جدید اینتکس برند و اصل است و از با کیفیت ترین رویه برخوردار می باشند به طوری که بدنه دچار آسیب نمی شود و می تواند در طی سال های زیاد بدون مشکل استفاده شود. این محصول قابلیت جا به جایی آسان دارد به طوری که در حالت راه اندازی نشده به صورت تاشو می باشد و می توان آن را در ساک حمل برای انتقال به مکان های مختلف در نظر گرفت و از وجود آن بهره مند شد. به دلیل داشتن تمامی این مزیت ها استفاده از این محصول رایج شده است و توجه عده زیادی به آن جلب شده است. جهت خریدتخت خواب بادی برزنتی جدید اینتکس 64770 تنها می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرد.

نوعسفری
 تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای سطح مواج و ضد تعریق
قابلیت تنظیم هوای داخل تخت خواب
دارای رویه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...