تخت بادی

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس Dura Beam Deluxe

از {{model.count}}

64136

تعداد
نوع
5,890,000
4,680,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس Dura Beam Deluxe بهترین نمونه از وسایل بادی است که دارای ساختاری حرفه ای و منحصر به فرد می باشد. در ساختار این محصول ترکیبی از بهترین مواد اولیه به کار رفته است تا بتوان از داشتن آن لذت برد و در موقعیت های مختلف آن را مورد استفاده قرار داد. این تخت بادی ابعاد بزرگی دارد به طوری که برای دو فرد استفاده می شود. در نتیجه به عنوان یک جایگزین مناسب برای تخت خواب دو نفره با جنس های دیگر خریداری می شود و استفاده می گردد.تخت بادی بزرگ اینتکس 64136 برند و اصل است و تمامی قسمت های تشکیل دهنده آن قادر به ایجاد آرامش و راحتی برای افراد می باشد. 

به این ترتیب افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند و نسبت به خرید آن اقدام می کنند. این محصول دلخواه دارای بخش بر آمده است که به عنوان بالش بادی سرخود عمل می کند و می تواند سر و گردن را در موقعیت استاندارد و راحت قرار دهد. با وجود این بخش در ساختار محصول افراد بدون نیاز به بالش می توانند اوقات خوشی را داشته باشند و به استراحت بپردازند. با این شرایط کسانی که قصد سفارش و خرید تخت بادی دو نفره جدید اینتکس Dura Beam Deluxe را دارند می توانند به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنند و به صورت حضوری و یا غیر حضوری خرید محصول را با قیمت مناسب انجام دهند.

 نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره
تولید سال جدید میلادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...