تخت بادی

تخت بادی سفید اینتکس 64490

از {{model.count}}

64490

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی سفید اینتکس 64490 ظاهری زیبا دارد و به دلیل این زیبایی جزو محبوب ترین و پر فروش ترین تخت های بادی محسوب می شود. این محصول ارتفاع زیادی دارد به طوری که می توان از آن به عنوان یک تخت دائمی به جای تخت خواب های چوبی و فلزی استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. ظاهر زیبای محصول سبب شده است که افراد بتوانند محصولی مطابق با سلیقه خود داشته باشند و بتوانند از داشتن آن لذت ببرند. علاوه بر داشتن ظاهری بی نقص و حرفه ای بدنه ای با کیفیت دارد و می تواند با طول عمر بالا برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد.

 این تخت بادی به گونه ای ساخته شده است که به راحتی نیز نصب و راه اندازی می شود و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول حرفه ای در داخل خود دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که در نتیجه با اتصال به برق به سرعت ساختار سلولی داخل بدنه را متورم می سازد. از این رو سازگار و منحصر به فرد است و از بیش ترین میزان کارایی برخوردار می باشد. هر کس که تمایل به داشتن تخت بادی سفید اینتکس 64490 دارد و قصد استفاده از آن را دارند می توانند محصول را از طریق نمایندگی اینتکس سفارش دهند.

نوعخانگی
 تحمل وزن 274 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویهمخمل لطیف ضد تعریق
 جنس بخش کناری مخمل طرح دار
 جنس کف PVC
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی متصل به بدنه
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مشبک
 ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

458 روز پیش

من خیلی دنبال تخت بادی دونفره با سال تولید جدید بودم هرجا رفتم فقط تخت بادی قدیمی داشتن تا این مدل دیدم واقعا باکیفیت و راحته ممنون از سنتر اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...