تخت بادی

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس 64436

از {{model.count}}

64436

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس 64436 از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که می تواند به عنوان یک سطح طبی و راحتی برای استفاده مداوم مد نظر قرار گیرد. این تخت بادی ظرفیت دو نفره دارد و دارای رویه طبی و مواج می باشد. در نتیجه بدن در حالت آرامش بخش قرار می گیرد و قادر به ایجاد بهترین موقعیت در بهترین شرایط است. تخت بادی را می توان به راحتی در مکان های مختلف نصب و راه اندازی کرد واز آن لذت برد. به دلیل بادی بودن محصول وزن کمی نصیب این تخت بادی شده است که در نتیجه بدون مشکل به همراه افراد قرار گرفته و به مکان های مختلف هدایت می شود.

 به دلیل داشتن پمپ باد برقی سرخود افراد می توانند این محصول را در کم ترین زمان راه اندازی کنند. چرا که پمپ باد به برق متصل می شود و بدنه را شروع به راه اندازی می کند. راه اندازی محصول نیز به وسیله متورم شدن ساختار سلولی داخل بدنه صورت می گیرد که استحکام زیادی به محصول می بخشد و می تواند سبب به آرامش رسیدن افراد و همچنین به کار بردن محصول به جای تخت خواب های دیگر را میسر می سازد. کسانی که قصد خرید این محصول را دارند به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موج دار موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...