تخت بادی

تخت بادی دو نفره تمام جیر 67768

از {{model.count}}

67768

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره تمام جیر 67768 مرغوبیت و کیفیت بالا دارد چرا که از بهترین متریال تشکیل شده است و می تواند خصوصیات منحصر به فرد زیادی را به دنبال داشته باشد. این تخت بادی ظرفیت دو نفره دارد و بدنه ای نرم و منعطف می باشد تا افراد با خیالی آسوده بر روی آن قرار گیرند و از آن به عنوان یک تخت خواب دائمی در منزل استفاده کنند. این تخت بادی بدنه ای تمام جیر دارد و سازگاری زیادی از خود نشان می دهد. این سازگاری سبب ایجاد مقاومت زیاد در برابر فشار و ضربه می شود و از ساییدگی نیز جلوگیری می نماید. با این وجود است که افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند و محصول را برای استفاده از طول عمر بالا خریداری می کنند. تحمل بدنه در برابر فشار وارد بر آن زیاد است به طوری که افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده از محصول می باشند و بدنه نیز دچار آسیب نخواهد شد.

 این محصول به دلیل داشتن پمپ باد برقی سرخود که در بدنه آن کار گذاشته شده است راه اندازی می شود. پمپ باد برقی تنها با اتصال به برق شروع به کار می کند و میزان باد زیادی تولید می کند. اما به دلیل ساختار این تخت بادی که دارای ساختار سلولی در داخل بدنه می باشد اتصال برق سبب متورم شدن سلول های داخل بدنه می شود که در نتیجه می تواند بهترین موقعیت و خصوصیات را برای علاقه مندان ایجاد سازد و از وجود آن بهره مند شد. تخت بادی دو نفره تمام جیر 67768 قابلیت استفاده در موقعیت های مختلف را دارد و می تواند در باغ و ویلا نیز مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه بهترین نمونه از بهترین محصولات بادی است که با قیمت مناسب به فروش می رسد. خرید این محصول از فروشگاه اینتکس امکان پذیر است.

نوعخانگی
تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7.3 کیلوگرم
 ارتفاع متوسط با ساختار ساده
دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...