تخت بادی

تخت بادی دو نفره اصل 67770

از {{model.count}}

67770

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اصل 67770 از بدنه ای بزرگ و جادار برخوردار است تا افراد بتوانند به راحتی بهترین موقعیت را برای خود به دست آورند. این تخت بادی با ظرفیت دو نفره میزان مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و می تواند به بهترین شکل موقعیت را برای استراحت طولانی مدت مهیا سازد. از این رو بسیاری از افراد تمایل به داشتن آن دارند و محصول را برای مسافرت و گردش و یا حتی در منزل خریداری می کنند. تخت بادی دو نفره اصل 67770 برند و اصل است و از مزیت های متعدد برخوردار می باشد. چنانچه تمایل به استفاده از آن به جای تخت خواب های دیگر دارید باید بدانید که الیاف به کار رفته در تولید آن از بهترین و بالا ترین کیفیت می باشد که در نتیجه علاقه مندان می توانند بهترین اوقات را به دست آورند. 

بر روی این محصول به دلیل داشتن قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت و ضد تعریق افراد شرایط خوبی دارند و از استاندارد های لازم برخوردار می باشند. به همین خاطر است که مورد توجه قرار گرفته است و اغلب افراد نسبت به خرید آن اقدام می کنند. محصول بادی مد نظر رویه ای طبی و مواج دارد که بدن و ستون فقرات را در بهترین شرایط قرار می دهد تا دچار آسیب نشوند. جهت خرید هر یک از این محصولات با برند معتبر اینتکس تنها می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...