تخت بادی

تخت بادی دونفره مواج 64424

از {{model.count}}

64424

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی دونفره مواج 64424 از ساختاری طبی برخوردار است که بر روی آن به میزان بالا راحتی و آسایش نصیب افراد می شود. این تخت بادی با ظرفیت دو نفره بزرگ و جادار می باشد و از تحمل وزن بالایی برخوردار است تا در نتیجه بتوان بهترین اوقات را سپری کرد و در موقعیت های مختلف از داشتن وسیله ای برای به آرامش رسیدن لذت برد. تخت بادی دارای بالش بادی سرخود می باشد تا سر و گردن نیز موقعیت استاندارد داشته باشند. همچنین از رویه ای تشکیل شده است که ایجاد مقاومت بالا می کند و می تواند شرایط خوبی را نصیب افراد نماید. رویه این محصول مخمل است و در نتیجه لطافت و نرمی زیادی ایجاد می کند.

 به همین خاطر است که افراد می توانند کودکان را نیز بر روی این محصول قرار دهند و برای خوابیدن آن ها محیطی مناسب را ایجاد سازند. ارتفاع بدنه نیز به اندازه ای است که محصول می تواند به عنوان جایگزین برای تخت خواب های دیگر قرار گیرد و در منزل نیز استفاده شود. همچنین می توان از این محصول به عنوان یک محصول راحتی برای مجهز کردن باغ و ویلا استفاده کرد و لحظات خوبی را سپری نمود. این محصول را تنها می توان از نمایندگی اینتکس خریداری کرد و از یک محصول با کیفیت و منحصر به فرد بهره مند شد. به همین خاطر خرید تخت بادی دونفره مواج 64424 به تمامی علاقه مندان توصیه می شود و می تواند با قیمت ارزان ارائه شود.

نوعخانگی
تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعرق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...