تخت بادی

تخت بادی جیر دو نفره 64446

از {{model.count}}

64446

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی جیر دو نفره 64446 از بدنه ای تشکیل شده است که به طور کامل از جنس پی وی سی جیر می باشد و ظاهری شیک و منحصر به فرد را ایجاد کرده است. در نتیجه مورد توجه عده زیادی از علاقه مندان قرار می گیرد که نسبت به خرید این محصول اقدام می کنند. تخت بادی محصولی بدون نقص و حرفه ای برای استفاده در موقعیت های مختلف است و به جای تخت خواب های دیگر کاربرد دارد. در نتیجه کاربرد زیادی دارد و می تواند برای علاقه مندان به داشتن محیطی نرم و منعطف در زمان مسافرت و گردش نیز استفاده شود.

 به طور کلی راه اندازی این محصول ساده می باشد که در نتیجه در موقعیت های مختلف می توان این محصول را به راحتی برای استفاده آماده کرد و از وجود آن بهره مند شد. تخت بادی جیر دو نفره 64446 وزن کمی دارد و در نتیجه به راحتی جا به جا و حمل می شود. به همراه داشتن این تخت بادی سبب شده است که افراد در شب نیز قادر به اقامت باشند و در نتیجه اوقات خوشی را به دست آورند. به این ترتیب می توان به راحتی از وجود این محصول بهره مند شد و آن را مورد استفاده و بهره برداری قرار داد. جهت خرید تخت بادی جیر دو نفره 64446 به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید تا از تخفیفات بهره مند شوید.

 نوعخانگی، مسافرتی
تحمل وزن272 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع51 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه جیر
جنس بخش کناریPVC 
 جنس کفPVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها به همراه برچسب تعمیرات
لایه های داخلی موازی عرضی
ابعاد بسته بندی: 25*65*65 سانتی متر
وزن بسته بندی: 12 کیلو گرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما،  ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...