تخت بادی

تخت بادی بست وی کامفورت 67451

از {{model.count}}

67451

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی بست وی کامفورت 67451 بزرگ و جادار است و برای استفاده به جای تخت خواب های حرفه ای مد نظر قرار می گیرد. بدنه از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برخوردار است و تشکیل شده از طراحی حرفه ای و بی نقص که به راحتی توانسته رضایت استفاده کنندگان را به خود جلب کند و جزو برترین نمونه از تخت خواب های بادی باشد. تخت بادی بست وی کامفورت 67451 قادر به مهیا کردن موقعیت دلخواه است و با خرید آن دیگر نیازی به تهیه خوشخواب نمی باشد. در واقع این محصول با داشتن قابلیت های مختلف و مزیت های گوناگون می تواند بدون نیاز به وسایل اضافه مورد استفاده قرار گیرد و آرامش و راحتی را برای افراد ایجاد سازد. تخت بادی برند و اصل است و ساخت یکی از بهترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی می باشد.

 به این ترتیب افراد با خیالی آسوده از اورجینال بودن محصول قادر به انتخاب و خرید آن می باشند و می توانند بهترین موقعیت را برای خود به دست آورند. این محصول به راحتی و در کم ترین زمان راه اندازی می شود. چرا که بدنه شامل پمپ باد برقی سرخود است که در داخل بدنه وجود دارد و با اتصال به برق می تواند در کم ترین زمان بدنه بزرگ محصول را راه اندازی کند. در این مرحله تنها با انتخاب و تعیین محل مورد نظر برای استفاده از تخت بادی افراد می توانند محصول را مورد استفاده آسان قرار دهند. بدنه این محصول جذابیت ظاهری نیز دارد و در نظر بسیاری از افراد محبوب و منحصر به فرد می باشد. خرید تخت بادی بست وی کامفورت 67451 از فروشگاه محصولات بادی اینتکس صورت می گیرد که رضایت افراد را به دنبال دارد.

نوعخانگی
تحمل وزن290 کیلو گرم
 طول203 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع56 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریPVC طرح چرم
 جنس کفPVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سطح مواج موازی
طبی و ضد تعرق
مناسب افراد عادی و بخصوص بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...