تخت بادی

تخت بادی بست وی تاج دار 69020

از {{model.count}}

69020

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی بست وی تاج دار 69020 دارای طراحی خاص و منحصر به فرد است که زیبایی چشمگیری را ایجاد می کند. این تخت بادی ظرفیت دو نفره دارد و در نتیجه می تواند برای استفاده به عنوان محصول دائمی به جای تخت خواب های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه برترین نمونه از محصولات بادی در دسته بندی تخت بادی است که مزیت های متعددی دارد. مهم ترین بخشی که سبب جلب توجه مخاطب شده است تاج بادی است که در بخش بالایی محصول ایجاد شده است. این قسمت به عنوان تکیه گاه بادی عمل می کند و در نتیجه افراد می توانند بر روی تخت بادی به حالت نشسته نیز قرار گیرند و کمر و ستون فقرات خود را در موقعیت استاندارد قرار دهند. این محصول از کیفیت بالا برخوردار است چرا که بدنه آن از جنس با کیفیت تشکیل شده است و می تواند با ایجاد سازگاری زیاد در موقعیت های مختلف بهترین محل را برای استراحت افراد مهیا سازد.

 این تخت بادی را می توان به راحتی حمل و جا به جا نمود. چرا که بدنه به صورت تاشو در می آید و خالی از باد می شود و در این زمان داخل ساک حمل قرار گرفته و حمل و نقل می شود. در محل مورد نظر نیز در کم ترین زمان راه اندازی می شود و قابلیت استفاده شدن به خود می گیرد. چرا که بدنه در داخل خود دارای پمپ باد برقی سرخود است که با اتصال به برق شروع به کار می کند و می تواند بدنه بزرگ محصول را به راحتی راه اندازی کند. با اتصال به برق ساختار سلولی داخل بدنه متورم می شود و در نهایت استحکام خود را به دست می آورد. در نتیجه می توان از آن به بهترین شکل بهره مند شد. خرید تخت بادی بست وی تاج دار 69020 از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

 نوعخانگی
تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 229 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر (تا تکیه گاه)
 جنس رویه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود 110 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای حجم کم در حالت جمع شده
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 رویه کامفورت و طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...