تخت بادی

تخت بادی بزرگ اینتکس 64418

از {{model.count}}

64418

تعداد
نوع
5,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی بزرگ اینتکس 64418 در تمامی قسمت های تشکیل دهنده خود دارای بدنه ای با جنس پی وی سی مخمل می باشد تا بتوان راحتی را در هر نقطه از این محصول حس کرد. تخت بادی ابعاد بزرگی دارد چرا که برای دو فرد استفاده می شود. همچنین ارتفاع این محصول به قدری می باشد که می توان آن را مشابه با تخت های دیگر در نظر گرفت. تخت بادی بزرگ اینتکس 64418 برند و اصل است و توسط یک شرکت معتبر تولید شده است به همین خاطر است که می توان از نظر کیفیت و مرغوبیت اطمینان کامل داشت و از وجود آن بهره مند شد. 

این محصول برای استفاده در مکان های مختلف ساخته شده است و با توجه به این که قیمت کمی دارد می توان آن را در باغ و ویلا استفاده کرد و تعدادی از آن را برای مجهز کردن این مکان ها به اسباب راحتی خریداری نمود. با توجه به مزیت های موجود در این محصول افراد می توانند از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره مند شوند و بر روی آن آرامش و راحتی خود را داشته باشند. به دلیل داشتن ساختار سلولی در داخل بدنه استحکام زیادی ایجاد شده است و طول عمر محصول افزایش پیدا کرده است. در نتیجه تمامی شرایط و امکانات برای داشتن آرامش و راحتی برای افراد ایجاد گردیده است تا بتوان با خیالی آسوده آن را استفاده نمود. خرید این محصول از نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

نوعخانگی
تحمل وزن ۲۸۰ کیلو گرم
 طول ۲۰۳ سانتی متر
عرض ۱۵۲ سانتی متر
 ارتفاع ۵۶ سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه ضد تعریق و طبی
 دیوراه های مخمل
 دارای لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...