مبل بادی

مبل بادی یک نفره آبی شفاف 68593

از {{model.count}}

68593

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره آبی شفاف 68593 مناسب استفاده در موقعیت های مختلف است و به دلیل داشتن جذابیت ظاهری توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. این محصول مناسب استفاده در اتاق خواب و یا مسافرت و گردش می باشد و از بدنه ای شفاف تشکیل شده است که زیبایی آن را دو چندان کرده است. این بدنه منحصر به فرد رنگ آبی دارد و برای کسانی که به این رنگ علاقه دارند مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو مبل بادی یک نفره آبی شفاف 68593 پر فروش و محبوب است و برای عده زیادی از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. به همراه داشتن این محصول بسیار آسان می باشد. 

چرا که بدنه توخالی و شفاف است و می توان به راحتی بر روی آن اوقات خوشی را سپری کرد. بدنه توخالی در زمان خالی بودن از باد تاشو بوده است و فضای کمی را اشغال می کند. با توجه به این شرایط وزن کمی را نیز دارد و به راحتی در کنار تمامی وسایل مورد نیاز برای سفر قرار می گیرد و می تواند در زمان رسیدن به موقعیت مناسب راه اندازی شده و مورد استفاده قرار گیرد. از این رو پر کاربرد بوده است و برای استفاده در مسافرت و گردش بهترین گزینه محسوب می شود. چنانچه تمایل و قصد خرید مبل بادی یک نفره آبی شفاف 68593 را دارید به سایت اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 104 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 117 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -----
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 10 سال
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...