مبل بادی

مبل بادی کودک اینتکس طرح کوالا 68556

از {{model.count}}

intex 68556

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک اینتکس طرح کوالا 68556 یکی از جدیدترین مبل های بادی اینتکس است که به تازگی روانه بازار شده و در سایت سنتر اینتکس با قیمتی ارزان به فروش می رسد. این مبل بادی طراحی زیبا و جذابی دارد به طوری که در برخورد اول، توجه کودک را جلب کرده و کودک به آن علاقه مند می شود. بدنه این محصول با الهام از کوالا طراحی شده است و به رنگ آبی می باشد. در قسمت پشتی مبل بادی نیز سر کوالا قرار دارد که زیبایی محصول را دو چندان می کند. به دلیل طراحی جالب این مبل بادی برای هر دو گروه دختر و پسر مناسب بوده و هدیه ای جذاب برای آن ها محسوب می شود.

مبل بادی کودک اینتکس طرح کوالا

برای استفاده و راه اندازی این محصول شما نیازمند یک پمپ باد اینتکس هستید که می توانید انواع مختلف آن را از سایت سنتر اینتکس خریداری کنید. این مبل بادی به صورت چند لایه می باشد که هر یک دارای دریچه های باد مجزا است. شما توسط یک پمپ باد به سادگی می توانید این محصول را در زمانی کوتاه راه اندازی کرده تا کودک بتواند فضایی مناسب و بسیار راحت برای نشستن داشته باشد. وزن این مبل بادی بسیار ناچیز بوده و ابعاد آن در حالت تخلیه کوچک است که این ویژگی ها امکان جابه جایی و حمل آسان آن را به شما می دهد. این محصول دارای بدنه ای با ضخامت بالا و انعطاف مناسب می باشد تا محیط نرم تر و راحت تری برای کودک فراهم کرده و به آسانی دچار آسیب نشود. این بدنه در برابر پارگی و پوسیدگی استحکام خوبی دارد و در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها قابل استفاده خواهد بود.

برای خرید مبل بادی کودک اینتکس طرح کوالا 68556 با ارزان ترین قیمت پس از وارد شدن به سایت تخصصی فروش محصولات اینتکس به نام سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت نمایید. هم چنین برای خرید حضوری با ما در تماس باشید.

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 35 کیلو گرم
 طول 65 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 400 گرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...