مبل بادی

مبل بادی مدل توپ فوتبال کودک

از {{model.count}}

bestway 75010

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل بادی مدل توپ فوتبال کودک برای استفاده در موقعیت های مختلف با بدنه طبی و راحتی دارای طراحی اسپرت و زیبا برای رده سنی کودک مناسب اتاق و یا مسافرت از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل بادی مدل توپ فوتبال کودک از سری محصولات جدید ساخت شرکت بست وی است که ساختاری فانتزی و محبوب را ایجاد کرده است. این محصول به جهت استفاده رده سنی کودک ساخته شده است و توانسته رضایت آن ها را به خوبی جلب کند و در نهایت بتوان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد و توانست موقعیت طبی و استاندارد را کسب کرد. این محصول بی نظیر با داشتن قیمت مناسب کیفیت بسیار زیادی نیز دارد و شامل مزیت هایی چون ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن می باشد. در این صورت به راحتی خریداری می شود و می تواند رضایت مخاطب را نیز جلب کند و شرایط دلخواهی را برای حضور در مکان های مختلف ایجاد سازد. با این وجود است که مبل بادی با چنین طرحی توجه عده زیادی را جلب کرده است و خرید آن را نهایی می کنند و می توانند بهترین اوقات را از آن به دست آورند که مورد علاقه آن ها به حساب می آید. مبل بادی مد نظر از آن جایی که با طرح توپ فوتبال برای افراد ساخته شده است می توان آن را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودکان استفاده کرد و دکوری اسپرت و مورد پسند آن ها را ایجاد نمود و در نهایت توانست برای داشتن سطحی طبی جهت تماشای کارتن و یا مطالعه و حتی بازی از این محصول بی نظیر لذت برد. این محصول با قیمت مناسب ارائه شده است و ثبت سفارش آن در کم ترین زمان و به راحتی صورت می گیرد. چنانچه تمایل به خرید مبل بادی مدل توپ فوتبال کودک دارید که با کیفیت اصل و قیمت مناسب باشد تنها می توانید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید و با مشاهده و بررسی تمامی محصولات متنوع آن نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان و کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.67 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه ساده
 طراحی شیک و زیبا
 مناسب برای استفاده داخل و خارج منزل
 قابلیت راه اندازی با پمپ های باد محصولات بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...