مبل بادی

مبل بادی آبی مدل صدفی 66582

از {{model.count}}

66582

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی آبی مدل صدفی 66582 از سری محصولات بادی و راحتی است که با بدنه ای که برای یک فرد طراحی شده است راحتی زیادی برای افراد ایجاد می کند. این مبل بادی بدنه ای دو رنگ دارد که زیر آن مشکی بوده و رویه آن آبی می باشد. به دلیل داشتن ساختاری که شبیه به صدف است به آن مبل بادی مدل صدفی می گویند و از مزیت های متعددی برخوردار می باشد. بدنه به حالت استاندارد ساخته شده است که افراد بتوانند بر روی آن نشسته و به آرامش برسند و دچار هیچ یک از عواملی چون درد و خستگی و کسالت نشوند. این مبل بادی را می توان به دلیل نرم بودن و تو خالی بودن به صورت تاشو در آورد و با خود به مکان های دیگر به همراه داشت.

 همچنین بدنه وزن کمی دارد که این مورد نیز می تواند به راحتی موقعیت دلخواه افراد را داشته باشد و برای حمل و نقل و جا به جایی مشکلی را ایجاد نکند. محصول مورد نظر در منزل و محل کار استفاده می شود. همچنین افراد می توانند آن را در مسافرت و گردش به همراه داشته باشند و در نتیجه با داشتن آن بهترین موقعیت و شرایط را به دست آورند. مبل بادی آبی مدل صدفی 66582 جذاب و زیبا بوده است و مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است که به سراغ خرید آن می روند و با قیمت مناسب محصول را سفارش می دهند. این مبل بادی بدنه ای با کیفیت دارد و از طول عمر و سازگاری زیاد برخوردار می باشد. چنانچه این محصول مورد استفاده مداوم قرار گیرد می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و آماده استفاده طولانی مدت شود. اگر تمایل به خرید مبل بادی آبی مدل صدفی 66582 دارید تنها می توانید محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه گرد طرح صدفی
 دارای خاصیت طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...