مبل بادی

مبل بادی کودک طرح آناناس 75066

از {{model.count}}

75066

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح آناناس 75066 به روز ترین محصولی است که برای رده سنی کودک طراحی و تولید شده است و توانسته در مدت زمان کم توجه تمامی این گروه را به خود جلب کند. زیبایی ظاهری که توسط این محصول به محیط داده می شود سبب شده است که بتوان این مبل بادی را در اتاق خواب و یا بخش های مختلف خانه مورد استفاده قرار داد. از این رو می توان آن را با قیمت مناسب خریداری کرد و نسبت به داشتن آن اقدام نمود. مبل بادی کودک با چنین طرحی از رنگبندی خاص و زیبا برخوردار است تا در نتیجه برای روحیه کودکان مناسب باشد و بتوان به بهترین شکل نیاز آن ها برای رسیدن به آرامش و راحتی را برطرف سازد. 

با داشتن مبل بادی کودک طرح آناناس 75066 کودکان می توانند در مقابل تی وی قرار گرفته و به تماشای کارتن مورد علاقه خود بپردازند. همچنین می توانند در زمان مطالعه کتاب مورد علاقه خود و یا شنیدن داستان محبوب خود از سوی والدین از آن استفاده کنند. با توجه به میزان کارایی این محصول می توان آن را به عنوان یک هدیه برای کودکان در نظر داشت و نسبت به خرید آن اقدام کرد تا آن ها را خشنود و غافلگیر نمود. کسانی که به سراغ خرید مبل بادی کودک طرح آناناس 75066 می روند می توانند محصول را از نمایندگی اینتکس سفارش دهند.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
طول 114 سانتی متر
عزض 112 سانتی متر
ازتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
وزن2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه شیاردار
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...