مبل بادی

مبل بادی کودک شاین دار بست وی مدل 75105

از {{model.count}}

Bestway 75105

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک شاین دار بست وی مدل 75105 یکی از سری مبل های بادی جذابی است که کودک می تواند با در اختیار داشتن آن در هر فضا و مکانی به استراحت پرداخته و لذت ببرند. این محصول به گونه ای طراحی و عرضه شده است که شما می توانید آن را در داخل اتاق خواب کودک ، پذیرایی منزل و یا هر فضای دیگری راه اندازی کرده تا کودک بتواند به بهترین شکل بر روی آن بنشیند. جلوه ظاهری زیبایی که این محصول دارد یکی دیگر از خصوصیات فوق العاده این مبل بادی است که دلیل انتخاب این محصول توسط مشتریان شده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بهره مندی از تکیه گاه استاندارد و زیبا و همین طور نشیمنگاه طبی و نرم و راحت از مهم ترین خصوصیات این مبل بادی کودک می باشد. البته در کنار این موارد باید اشاره کنیم که مهم ترین ویژگی این محصول طراحی صورت گرفته در این مبل بادی می باشد.

خرید مبل بادی کودک شاین دار بست وی

شما می توانید مشاهده کنید که مبل بادی کودک شاین دار بست وی مدل 75105 همان طور که از نامش پیداست دارای ساختار داخلی اکلیلی بوده و این امر سبب شده تا کودک با وجود این شاین ها و اکلیل ها جلوه ای فوق العاده را مشاهده کند. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم بحث بدنه ضد آب این مبل بادی است که از این حیث نیز شما به هیچ عنوان نگرانی نخواهید داشت. برای راه اندازی این محصول نیز شما نیاز دارید که یک عدد پمپ باد به صورت مجزا تهیه کرده و اقدام به راه اندازی این محصول کنید. قیمت مناسب و ارزان این مبل بادی در کنار ویژگی های طراحی این کالا از مهم ترین مواردی است که شما می توانید آن را از سایت فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید.

فروش مبل بادی کودک اکلیلی مدل 75105

نوعخانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 طول 72 سانتی متر
 عرض 72 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ بدنه زیبا
 دارای تکیه گاه سرخود
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...