مبل بادی

مبل بادی کودک بنفش 75066

از {{model.count}}

75066

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک بنفش 75066 دارای ساختاری فانتزی و جذاب است که به سرعت مخاطبان خود یعنی کودکان را به خود جذب می کند. این مبل بادی برای قرار گیری ایمن کودکان ساختاری استاندارد دارد و از خصوصیات منحصر به فرد برخوردار می باشد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده این محصول را در نظر گرفت و برای استفاده در دکور اتاق خواب کودکان و یا برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش خریداری کرد. بدنه این محصول از بهترین جنس پلاستیک فشرده یعنی پی وی سی طرح دار تشکیل شده است که قادر به حفظ رنگ خود حتی در زمان استفاده در معرض آفتاب می باشد. رنگ بدنه بدون تغییر است در نتیجه می تواند زیبایی محصول را ثابت نگه دارد و محصولی بی نقص و جذاب باشد.

 مبل بادی کودک بنفش 75066 نشیمن مواج دارد و برای استراحت افراد بهترین موقعیت را ایجاد می کند. در نتیجه آن ها دچار خستگی نمی شوند و می توانند بر روی آن انیمیشن های مورد علاقه خود را دیدن نمایند. به همین دلیل است که مبل بادی در سال های اخیر توجه عده زیادی را جلب کرده است که آن را برای فرزندان خود تهیه می کنند و مورد استفاده قرار می دهند. بهترین روش برای خرید این محصول اقدام به خرید غیر حضوری است که با این وجود محصول در هر موقعیت مکانی و زمانی خریداری می شود. ورود به سایت فروشگاه اینتکس و مراجعه به دست بندی مربوط به آن سبب خرید آسان مبل بادی کودک بنفش 75066 خواهد شد.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
طول 114 سانتی متر
عزض 112 سانتی متر
ازتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
وزن2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه شیاردار
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...