مبل بادی

مبل بادی کودک انگری بردز بست وی 96106

از {{model.count}}

bestway 96106

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک انگری بردز بست وی 96106 از سری مبل های بادی جذابی است که می تواند کودک شما را شاد و مفرح کند. در این بخش توضیحاتی را قصد داریم در خصوص طراحی این محصول در اختیار شما قرار دهیم. در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری شبیه به یک صندلی دارد و قطعا کودک می تواند بر رو آن به ساده ترین شکل ممکن بنشیند. هم چنین در بخش های کناری این محصول نیز دو عدد دستگیره بادی قرار گرفته شده است که با قرار دادن دست ها بر روی این ناحیه راحتی و جذابیت این محصول دو چندان می شود. البته باید اشاره کنیم که این مبل بادی دارای ساختاری است که تکیه گاه داشته و همین عامل هم از دیگر خصوصیات جذاب این محصول به شمار خواهد رفت.

خرید مبل بادی کودک انگری بردز

هم چنین یکی دیگر از نکاتی که باید در رابطه با این مبل بادی به آن اشاره کنیم وجود دو عدد دریچه باد بر روی این محصول است. در واقع شما این مزیت را در اختیار دارید که به وسیله خرید و تهیه یک عدد پمپ باد به صورت مجزا اقدام به راه اندازی این محصول کنید که این کار نیز بسیار ساده و آسان می باشد. از نظر جنس و کیفیت نیز این مبل بادی ساختاری از نوع وینیل و یا همان PVC دارد که همانند سایر محصولات بادی ، شرکت بست وی سعی کرده تا یک کیفیت ایده آل و خوب را برای تولید و ارائه این محصول در نظر بگیرد. رنگ قرمز بخش اصلی محصول در کنار وجود طرح شخصیت های انیمیشن محبوب انگری بردز نیز از دیگر ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود که شما با بهترین قیمت می توانید خرید این مبل بادی کودک را از سایت فروشگاه سنتر اینتکس به ثبت برسانید.

فروش مبل بادی کودک بست وی طرح انگری بردز

نوعخانگی
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 76 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 660 گرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای تکیه گاه کمر و دست مشترک
مناسب سنین 3 تا 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...