مبل بادی

مبل بادی کودکانه طرح کیتی 48508

از {{model.count}}

intex 48508

تعداد
نوع
490,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودکانه طرح کیتی 48508 یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده در سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در دسترس شما قرار دارد. این مبل بادی از طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد و با داشتن ظاهری زیبا، کودک در اولین برخورد جذب آن شده و به آن علاقه مند می شود. به همین جهت این محصول هدیه ای جذاب و زیبا برای کودک نیز می باشد و از داشتن این مبل بادی لذت خواهد برد. بدنه این محصول به رنگ صورتی بوده و بر روی آن تصاویر زیبایی از شخصیت محبوب کیتی وجود دارد که برای کودکان خصوصا دختران مناسب است.

مبل بادی کیتی دخترانه

این محصول دارای وزن بسیار کمی است که حمل و جابه جایی آن را آسان می کند. شما می توانید به راحتی این مبل بادی را در فضاهای مختلف به همراه خود برده تا کودک بتواند از آن استفاده کند. این تشک بادی در حالت بسته بندی ابعاد کوچکی دارد و به راحتی قابل حمل است. این محصول بدنه ای ضخیم دارد و در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. برای برخورداری از طول عمر بالا لازم است تا از پریدن کودکان بر روی این محصول جلوگیری کرده و در هنگام جابه جایی آن مانع از کشیدن این مبل بادی بر روی زمین شوید. این مبل بادی دارای چند دریچه مختلف است که در هنگام جابه جایی باید از طریق این دریچه ها و یک پمپ باد اینتکس اقدام به باد زدن آن نمایید. پس از استفاده نیز به راحتی می توانید مبل بادی را تخلیه کنید.

مبل بادی کودکانه طرح کیتی 48508 به راحتی از طریق سایت سنتر اینتکس با قیمتی ارزان قابل خریداری است. در صورت تمایل به خرید حضوری نیز با شماره های ما در تماس باشید تا این محصول را از فروشگاه سنتر اینتکس به صورت حضوری دریافت کنید.

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 35 کیلوگرم
 قطر 66 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 رده سنی 3 تا 8 سال
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره طرح کیتی کودک
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 400 گرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...