مبل بادی

مبل بادی مدل صدفی صورتی تکنفره

از {{model.count}}

Intex 68582

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید سازگار ترین مبل بادی مدل صدفی صورتی تکنفره با بدنه طبی و راحتی دارای رنگبندی زیبا و خاص مناسب برای استفاده تمامی سنین با قابلیت حمل آسان و طول عمر آسان از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل بادی مدل صدفی صورتی تکنفره از سری محصولات جدید و خاص شرکت اینتکس است که با کیفیت بالا و با بهره گیری از بهترین مواد اولیه تولید شده است و در ساختار آن آیتم های استاندارد بودن و طبی بودن به کار گرفته شده است. این محصول بی نظیر با طراحی زیبا توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است که قابلیت استفاده از آن در دکور منزل را داده است و می توان آن را به جای کاناپه و مبل های گران قیمت و طبی مورد بهره برداری قرار داد. در این صورت محصول مورد نظر استاندارد و ایمن می باشد و دارای ساختاری مقاوم در برابر عوامل مختلف است و می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. بدنه دو رنگ و زیبا است و بخش نشیمن آن راحتی زیادی را ایجاد می کند. همچنین کمر و ستون فقرات قابلیت قرار گیری در موقعیت های مختلف را می دهد و می توان از داشتن آن بهترین استفاده ها را به عمل آورد. این محصول دارای قابلیت راه اندازی آسان نیز می باشد که در این صورت با رفتن به مسافرت و گردش نیز می توان در کم ترین زمان محصول را برای استفاده اماده کرد و بدنه را راه اندازی نمود. این محصول در بدنه خود دارای دریچه های مختلف برای اتصال به پمپ باد می باشد که در این صورت پمپ باد باد مورد نیاز جهت راه اندازی را تامین می کند و وارد بدنه می سازد و در نهایت می تواند استحکام لازم را به محصول ببخشد. با این وجود به سرعت بدنه برای استفاده در مکان های مختلف آماده می شود و می توان آن را با مزیت های زیاد مورد بهره برداری قرار داد. کسانی که قصد خرید مبل بادی مدل صدفی صورتی تکنفره را دارند همواره می توانند از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام به خرید نمایند.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه گرد طرح صدفی
 دارای خاصیت طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...