مبل بادی

مبل بادی مخمل اینتکس 68586

از {{model.count}}

68586

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی مخمل اینتکس 68586 از ساختاری طبی و راحتی تشکیل شده است که زیبایی چشمگیری را برای قرار دادن در محیط ایجاد می کند. بدنه رویه ای مخمل دارد تادر نتیجه بتوان با داشتن لطافت زیاد از وجود آن بهره مند شد و توانست نسبت به استفاده کردن از آن در طی مدت زمان طولانی اقدام نمود. بدنه محصول دارای تکیه گاه بادی و نرم می باشد که ستون فقرات و کمر را در موقعیت استاندارد قرار می دهد به طوری که ایمنی افراد رعایت و حفظ می شود و می توان با خیالی آسوده مدت زمان طولاتی بر روی آن استراحت نمود. کناره های محصول از دستگیره تشکیل شده است تا بتوان دست را بر روی آن تکیه داد و در زمان مطالعه و تماشای فیلم از وجود این بخش ها لذت برد. 

همچنین بر روی بدنه فرو رفتگی ایجاد شده است که به عنوان جالیوانی می باشد و می توان بطری و یا لیوان حاوی نوشیدنی را در داخل آن قرار داد تا در نتیجه این موارد در دسترس افراد باشد. توان بدنه در برابر فشار وارد بر آن زیاد است و در واقع مقاومت آن به گونه ای است که افراد سنگین وزن نیز می توانند از مبل بادی استفاده کرده و لذت ببرند. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا به صورت غیر حضوری محصول را از سایت اینتکس سفارش دهید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بادی مجزا
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 ابعاد بسته بندی: 28 در 30 در 11 سانتی متر
 ضد تعریق و مناسب استفاده بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...